کدام تیم جایگزین لیبی برای دیدار با ایران می‌شود؟

کدام تیم جایگزین لیبی برای دیدار با ایران می‌شود؟

ورزش > فوتبال ملی - با لغو دیدار دوستانه ایران و لیبی در ۲۷ اسفند، هنوز دیدار دیگری برای تیم ملی هماهنگ نشده است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی ایران قرار بود پیش از این در تاریخ ۲۷ اسفند ماه در تهران دیدار دوستانه‌ای را با تیم ملی لیبی برگزار کند که فقط بازیکنان لیگ برتری در این بازی به میدان می‌رفتند.

با توجه به اینکه این بازی در خارج از روزهای موسوم به "فیفا دی" هماهنگ شده بود، تیم‌های باشگاهی لیبی با دادن بازیکنان‌شان به تیم ملی موافقت نکردند و در نهایت فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که بازی دوستانه با ایران به خاطر غیبت ملی‌پوشانش لغو شده است.

کارلوس کی‌روش در مصاحبه دیروز (جمعه) خود هیچ اشاره‌ای به برگزاری بازی پیش از نوروز ۹۷ نکرد تا علاوه بر لغو بازی با لیبی هیچ دیدار دیگری برای تیم ملی وجود نداشته باشد.

به دلیل لغو بازی با لیبی، فدراسیون فوتبال با چندین گزینه دیگر برای برگزاری بازی در همین تاریخ صحبت کرده اما به دلیل این که این روزها شامل روزهای فیفا نمی‌شود، تیم ملی با کیفیتی وجود ندارد.

در حالی که احتمال برگزار نشدن دیدار دوستانه در آن تاریخ بسیار بالا است، کماکان رایزنی‌ها برای انتخاب یک گزینه مناسب برای تیم ملی و بازیکنان لیگ برتری ادامه دارد.

با تعطیل شدن لیگ برتر و به پایان رسیدن بازی‌های نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا در سال ۹۷ تیم ملی اردوی خود را با بازیکنان لیگ برتری شروع می‌کند و تا بازی با الجزایر در تاریخ ۷ فروردین در اردو خواهد بود.

تیم ملی در نوروز ۹۷ دو دیدار دوستانه با تونس و الجزایر برگزار می‌کند.
43 43