نفت آبادان 4-1 سیاه‌جامگان؛ تیم مشهدی به سقوط نزدیک‌تر شد

نفت آبادان 4-1 سیاه‌جامگان؛ تیم مشهدی به سقوط نزدیک‌تر شد

وبسایت رسمی برنامه نود - نفت آبادان با پیروزی مقابل سیاه جامگان جایگاهش در صدر جدول را مستحکم تر کرد و تیم مشهدی یک گام دیگر به سقوط نزدیک تر شد.

ترکیب سیاه جامگان :محمدرضا کرمی، محسن آقایی، امیرحسین صالحی، میرهانی هاشمی، محمدعلی فرامرزی، مصطفی احمدی، حسین بهرامی، حسین بادامکی، محمدمهدی عسگری، حسین زامهران و کیوان امرایی

ترکیب صنعت نفت: سوشا مکانی، علی عبدالله‌زاده، مرتضی اسدی، حسین ساکی، مسعود ابراهیم‌زاده، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، حامد پاکدل، جعفر سلمانی، لوسیانو پریرا

گل اول نفت آبادان در دقیقه 17: علی عبدالله زاده، مدافع پیش تاخته نفت، با پاس ابراهیم زاده در موقعیت دروازه خالی در محوطه شش قدم حریف صاحب موقعیت شد و دروازه سیاه جامگان را باز کرد.

دقیقه 35: شوت امرایی با اختلاف زیادی از بالای دروازه صنعت نفت به اوت رفت.

گل دوم نفت آبادان در دقیقه 2+45: ضربه کاشته شیمبا به صورت نصفه و نیمه توسط دروازه بان سیاه جامگان دفع شد تا مگنو باتیستا روی ریباند گل دوم نفت را به ثمر برساند.

دقیقه 65 : شوت آگوستو سزار نتیجه ای در بر نداشت و از کنار دروازه نفت به بیرون رفت.

دقیقه 54: شوت شیمبا از بیرون محوطه جریمه حریف با پای چپ، از کنار دروازه به اوت رفت.

گل سوم نفت در دقیقه 55: شوت پاکدل از پشت محوطه جریمه با پاس شیمبا، با اشتباه دروازه بان سیاه جامگان وارد دروازه تیم مشهدی شد تا تیم آبادانی به سومین گلش دست یابد.

گل اول سیاه جامگان در دقیقه 58: میرهانی هاشمی با ضربه سر، ارسال بادامکی را به گل تبدیل کرد.

دقیقه 60 : ضربه کرار از بالای دروازه سیاه جامگان روانه اوت شد.

دقیقه 78: ضربه زمینی امرایی، بازیکن سیاه جامگان به سادگی توسط سوشا مکانی مهار شد.

دقیقه 82: روی یکی از صحنه ها در موقعیتی مشکوک بازیکنان نفت اعتقاد داشتند که توپ از خط دروازه رد شده اما داور اعتقاد داشت که توپ پشت خط بوده و این صحنه را مردود اعلام کرد.

گل چهارم سیاه جامگان در دقیقه 89: غبیشاوی در موقعیت خالی، لوسیانو را صاحب توپ کرد تا برای چهارمین بار دروازه سیاه جامگان باز شود.