برتری سپاهان مقابل گسترش فولاد تبریز

برتری سپاهان مقابل گسترش فولاد تبریز

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان منصور ابراهیم زاده با نتیجه یک بر صفر مقابل گسترش فولاد تبریز به برتری رسیدند. 

به گزارش وبسایت نود،تیم های سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز در سری رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. 

گل سپاهان توسط ساسان انصاری در دقیقه 15 به ثمر رسید. 

داور این دیدار به ادسون هنریکه از گسترش دقیقه در دقیقه 20 کارت زرد نشان داد. 

ترکیب گسترش فولاد: فرناندو دخسوس، مصطفی سالاری، احمد زنده روح، ادسون هنریکه، عزیز معبودی( از دقیقه 10 -میثم جودکی (از دقیقه 70 - عرفان افراز ) )، یوسف سیدی، نیما مختاری، امید جهانبخش (از دقیقه 56 - صادق رضانیان)، اسماعیل فرهادی، رضا خالقی فر و میلاد زنیدپور

ترکیب سپاهان:  ابراهیم عالمه، حسن جعفری، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، علی کریمی، حامد بحیرایی، مهرداد محمدی ( از دقیقه 90 - ایمان زکی زاده)، رضا دهقان ( از دقیقه 75 - حسین پاپی)، مهدی شریفی و ساسان انصاری

شرح گل:

گل تیم سپاهان: بازیکن سپاهان از روی کرنر توپ را به سمت دروازه گسترش فولاد ارسال کرد که سیاوش یزدانی با ضربه سر توپ را به سمت دروازه گسترش فولاد ارسال کرد که دروازه بان گسترش فولاد موفق به برگشت دادن توپ شد ولی در ریباند ساسان انصاری توانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند و گل تیمش را در دقیقه 15 به ثمر برساند. 

دقایق حساس:

شوت ساسان انصاری در دقیقه 14 از پشت محوطه جریمه تیم میهمان با واکنش خوب دروازه بان گسترش فولاد همراه شده و توپ به بیرون رفت.

علی کریمی در دقیقه 20 این دیدار قصد گلزنی از فاصله دور را داشت که ضربه این بازیکن با فاصله از کنار دروازه گسترش فولاد به بیرون رفت. 

حسن جعفری در دقیقه 41 به محوطه جریمه گسترش فولاد نفوذ کرد که شوت جعفری در میان بازیکنان دو تیم مناسب نبود و توپ راهی اوت شد.

حسن جعفری در دقیقه 56 این دیدار در داخل محوطه جریمه گسترش فولاد در موقعیت خوبی توسط پاس هم تیمی خود صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن در موقعیت خطرناکی به بیرون رفت.

مهدی شریفی در دقیقه 57 این دیدار در داخل محطوه جریمه گسرتش فولاد با پاس هم تیمی خود صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن حاصلی برای تیمش نداشت و تو در اختیار دخسوس قرار گرفت.

مهدی شریفی در دقیقه 62 با پاس هم تیمی خود صاحب توپ شد که این بازیکن پس از نفوذ به محوطه جریمه گسترش فولاد شوت زد که توپ با فاصله از کنار دروازه دخسوس به بیرون رفت. 

ساسان انصاری در بیرون محوطه جریمه گسترش فولاد در دقیقه 80 صاحب توپ شد که با بیرون آمدن دخسوس از دروازه در موقعیت تک به تک با این دروازه بان قرار گرفت که تعلل انصاری در استفاده از موقعیت باعث شد تا توپ در اختیار دروازه بان گسترش فولاد قرار بگیرد. 

رضا خالقی فر در دقیقه 85 این دیدار توپ را به میلاد زنیدپور در بیرون محوطه جریمه سپاهان پاس داد که در ادامه شوت زمینی این بازیکن در اختیار دروازه بان سپاهان قرار گرفت. 

گفتنی است، سپاهان با این نتیجه در جدول رده بندی 27 امتیازی شده و گسترش فولاد نیز 30 امتیازی باقی ماند. 

20441