چشمی: کار پرسپولیسی ها درست نبود/ نتیجه بازی رفت را جبران کردیم

چشمی: کار پرسپولیسی ها درست نبود/ نتیجه بازی رفت را جبران کردیم

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن ملی پوش استقلال تهران گفت: در روزی که قشنگ نبود پرسپولیسی ها حرف از جشن قهرمانی بزنند، این تیم را شکست دادیم.

به گزارش وبسایت نود، روزبه چشمی پس از پیروزی یک بر صفر استقلال تهران در دربی هشتاد و ششم پایتخت مقابل پرسپولیس گفت: بازی خوبی را انجام دادیم، خوشبختانه توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم و دل هواداران مان را شاید کنیم به هر حال بازی رفت را باخته بودیم و می خواستیم جبران کنیم.

وی در خصوص سیستم دفاعی استقلال در نیمه دوم افزود: به هر حال ما در ۲۰ روز گذشته چند بازی فشرده و حساس را انجام دادیم، برنامه ریزی داشتیم که بتوانیم در این بازی پیروز میدان شویم، این اتفاق هم رخ داد.

چشمی در خصوص کارت های متوالی علیرضا فغانی به بازیکنان استقلال گفت: آقای فغانی را همه می شناسند و عملکردشان کاملا مشخص است. به هر حال خوشحالم توانستیم بازی را ببریم.

چشمی در خصوص بازی های سخت استقلال در اسفند ماه سال جاری اظهار داشت: واقعا همین طور است بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و حالا می خواهیم مقابل العین پایان خوشی به آن بدهیم.

وی درباره صحبت هایی که بازیکنان پرسپولیس درباره جشن خودجوش قهرمانی و پیروزی در دربی که در صفحات مجازی به راه انداخته بودند، گفت: همین موضوع به ما انگیزه زیادی داد به هر حال جالب نبود بخواهند این حرف را بزنند صحبت کردن از جشن قهرمانی مقابل استقلال زیاد خوب نبود.


1004