کمالوند: فردا بازیکنان جوان و با انگیزه ما بازی خواهند کرد

کمالوند: فردا بازیکنان جوان و با انگیزه ما بازی خواهند کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان می‌گوید با توجه به این که تیمش در لیگ برتر ماندنی است از این پس بیشتر از گذشته به بازیکنان جوان و بومی‌اش بازی می‌دهد.


به گزارش وبسایت نود، فراز کمالوند سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل از بازی با سیاه جامگان اظهار کرد: بازی با تیم‌هایی که آخرین امیدهایشان را در لیگ برتر دنبال می‌کنند بسیار سخت است. آنها چیزی را برای از دست دادن ندارد و انتحاری بازی می‌کند. با توجه به این که امتیازات لازم را برای بقا در لیگ برتر کسب کردیم در بازی فردا با چند بازیکن جوان استفاده خواهیم کرد تا در آینده صنعت نفت بتواند از بازیکنان بومی هم استفاده کند.

او ادامه داد: بازیکنی مثل حسین ساکی در فصل قبل حدود ۱۵۰ دقیقه برای ما بازی کرده بود در این فصل بیش از ۱۶۰۰ دقیقه بازی کرده است و تبدیل به مهره‌ای کلیدی برای ما شده است. جعفر سلمانی و محمدرضا غبیشاوی این قابلیت را دارند تا شرایط بهتری را به دست بیاورند. سعی می‌کنیم از بازیکنان با انگیزه در بازی فردا استفاده کنیم. سعید لطفی همچنان مصدوم است و سال بعد از او استفاده می‌کنیم.

کمالوند اضافه کرد: ما نامه زدیم و با دلایل مستند خواستیم که بازی با تماشاگر و در ورزشگاه صنعت نفت برگزار شود. در نهایت تصویب شد که بازی با مشکی‌پوشان در ورزشگاه خودمان برگزار شود.


1004