قربانی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم/ بازی در اختیار ما بود

قربانی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم/ بازی در اختیار ما بود

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم تیم فوتبال استقلال گفت: با بازی خوبی که از خود ارائه کردیم شایسته برد بودیم و به آن دست پیدا کردیم.

به گزارش وبسایت نود، علی قربانی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی گفت: بازی خوبی از خود ارائه کردیم و توانستیم یک برد حساس را بدست بیاوریم.

وی تاکید کرد: استقلال شایسته این برد بود و به آن هم دست پیدا کرد و شما دیدید که ما در طول ۹۰ دقیقه کاملا بر بازی حاکم بودیم ودر لحظات پایانی هم می توانستیم به یک گل دیگر هم دست پیدا کنیم ولی دچار بدشانسی شدیم.

مهاجم استقلال گفت: پرسپولیس در نیمه دوم روند خیلی بدی داشت و نتوانست حتی یک بار بر روی دروازه ما خطر جدی بوجود بیاورد و در نیمه دوم هم کمی طبیعی بود با توجه به اینکه یک گل عقب افتاده تلاش کند تا به پیروزی برسد اما در مجموع ما کاملا حاکم میدان بودیم و با یک بازی خوب و شناخت ضعف حریف به پیروزی رسیدیم.

قربانی افزود: این برد را مدیون هوادارانمان هستیم که ما را تنها نگذاشتند و از ابتدا تا انتهای بازی تنها به تشویق تیم پرداختند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هفته آینده بازی سختی مقابل العین خواهیم داشت بنابراین این برد را به فراموشی خواهیم سپرد و تمرکزمان را دیدار برابرالعین خواهیم گذاشت تا بتوانیم در آن بازی هم نتیجه لازم را کسب کنیم.


1004