سائلام: به دنبال پیروزی بودیم/ باید به بازیکنان انگیزه بدهیم

سائلام: به دنبال پیروزی بودیم/ باید به بازیکنان انگیزه بدهیم

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می‌گوید تیمش سزاوار شکست برابر پیکان بوده است.

به گزارش وبسایت نود، ارتوئرول سائلام در نشست خبری پس از دیدار تراکتور سازی مقابل پیکان، اظهار داشت: امروز هدفمان این بود که بازی را ببریم و رابطه‌مان را با قسمت پایین جدول کاملا قطع کنیم اما متاسفانه نشد و نتوانستیم جدا شویم. در ادامه بازی‌های لیگ نیز مجبور هستیم پایین جدول بازی کنیم.

وی دامه داد: گل زودهنگام خوردیم و بعد از آن هم خیلی تلاش کردیم و سعی کردیم موقعیت خلق کنیم ولی موفق نشدیم. با وجود ۹ نفره شدن پیکان، باز هم موفق نشدیم و آرزو دارم، هیچگاه چنین مسابقه‌ای نداشته باشیم.صادقانه اگر بخواهم بگویم بعد از 8 امتیاز در 4 مسابقه، بازیکنان ما بازی را شل می‌کنند و احتمالا فکر کردند حریف باید برای ما گلزنی کند.

سرمربی تراکتورسازی در مورد پیکان گفت: آنها بیشتر جنگیدند و ما هم سعی کردیم فضا را باز تر کنیم و در محوطه جریمه با سه مهاجم بازی کردیم،  تلاش کردیم از جاهای شلوغ حمله کنیم. در نهایت بازی خیلی بدی را انجام دادیم. پیکان خوب بازی کرد و وقتی 9 نفره شدند، هوشمندانه بازی کردند و شایان تقدیر بودند و برد حق‌شان این تیم بود. 

سائلام عنوان کرد: اگر درس‌های لازم را از این بازی بگیریم، سپس می‌توانیم بیشتر از آن استفاده کنیم. یک کاری که باید انجام دهیم این است که از اثرات منفی این مسابقه جدا شویم و برای بازی با الجزیره امارات تلاش کنیم. امیدوارم هواداران ما را ببخشند.

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه باید فوتبال بهتری را بازی کنیم، گفت: در این دوره پر فشار هم نمی‌توانیم زیاد تمرین داشته باشیم و فردا قرار است به تهران برویم و پس فردا راهی دوبی شویم به دلیل خستگی نمی‌توانیم روی بازیکنان فشار بیاوریم و با ۱۳، ۱۴ بازیکن، باید تمام مسابقاتمان را پشت سر بگذاریم. امروز ایران پوریان نیز همراه ما نبود و بازیکنان جایگزین، جوان و کم تجربه هستند. البته اینها عذر و بهانه برای ما نمی تواند باشد. باز هم از بسیاری از بچه ها ناراضی نیستیم و باید به آنها انگیزه بدهیم و تا پایان فصل سرحال نگه داریم. این کاری است که باید انجام دهیم.

وی در مورد اینکه آیا عالیشاه اجازه گرفته بود که به تهران برود یا خیر، گفت: شاید از کسی دیگر اجازه گرفته است ولی من خبر نداریم. قرار است این وضعیت را با مسئولان باشگاه در میان بگذاریم و تصمیمی می‌گیریم که به نفع تیم باشد. 

محمد جواد پاینده، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی نیز در این خصوص گفت: این بازیکن به هیچ وجه از کسی برای حضور در تهران و برنامه تلویزیونی اجازه نگرفته و این کار وی، بسیار زشت، ناپسند و غیرحرفه‌ای بوده و قطعا با وی برخورد خواهد شد.

 سائلام در مورد اینکه بازیکنانش کارت‌های زرد زیادی می‌گیرند، گفت: موافق این موضوع هستم. کارتهای زرد بی مورد می‌گیریم و خارج از محدوده حرفه ای است. ناراضی هستیم و این موضوع را با بازیکنان در ارتباط گذاشتیم. 

سرمربی تراکتورسازی گفت: فوروارد یکی از پست‌هایی است که مشکل داریم و بازیکن جایگزین نیز در اختیار نداریم. بر همین اساس  مجبوریم از بازیکنی استفاده کنیم که در پست مورد نظر ما بازی نکرده است. باید مدیریت کنیم و چاره ای برای آن پیدا کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: تیم در دو پنجره نقل و انتقالات محروم بود و نتوانسته بازیکنانی بگیرد و در لیگ و آسیا خوب بجنگد، اما این خوب است که بازیکنان بازی می‌کنند، اما از سوی دیگر آنها نمی‌توانند این فشار را تحمل کنند. به خاطر صعود تیم هرکاری می‌کنیم و برای بهتر شدن هرکسی می‌تواند در تیم عوض شود.

20441