فن خال: رفتار مورینیو رفتار جالبی با شواین اشتایگر نداشت

فن خال: رفتار مورینیو رفتار جالبی با شواین اشتایگر نداشت

وبسایت رسمی برنامه نود - فن خال به انتقاد از دستیار سابقش پرداخته است.

به گزارش وبسایت نود، باستین شواین اشتایگر فصل گذشته راهی باشگاه شیکاگوفایر شد، ستاره آلمانی فصل 2015-2016 با نظر فن خال به منچستریونایتد پیوست و سال اول حضورش در این تیم با مصدومیت های متعدد همراه شد. اما شرایط بدتر هم شد و شواین اشتایگر از زمان حضور مورینیو در منچستر یونایتد، به تیم رزروها تبعید شد و با تیم اصلی تمرین نمی کرد، اما رفتار حرفه ای این بازیکن باعث شد در اکتبر او به تمرینات تیم بازگردد. ولی شواین اشتایگر در کل فصل فقط ۴ بار در ترکیب یونایتد به میدان رفت و در نهایت تصمیم گرفت الدترافورد را ترک کند.

حالا بعد از گذشت مدتی، فن خال که رابطه صمیمانه ای با شواینی در بایرن و سپس یونایتد داشت، به انتقاد از مورینیو پرداخته است:

درست است شواین اشتایگر بازیکن مسنی بود ولی نه آنقدرها مسن. بدنش با شرایط لازم برای بازی در لیگ برتر مطابقت نداشت. بایرن او را به عنوان یک بازیکن آماده به ما فروخت ولی حقیقت این بود که شواین اشتایگر از نظر فیزیکی به پایان خط رسیده بود. رفتار مورینیو در قبال شواینی، اصلاً شایسته این بازیکن نبود. جای تاسف دارد چرا که شواینی هم مانند بازیکنانی مثل انریکه، لام و یا فن بومل بود که همیشه آماده و حاضر به خدمت بود.

1878