عمر السوما در آستانه بازگشت به میادین

عمر السوما در آستانه بازگشت به میادین

به گزارش "ورزش سه"، عمر السوما، ستاره سوریه ای تیم الاهلی عربستان و آقای گل سه فصل اخیر لیگ عربستان، پس از گذراندن مصدومیت طولانی مدت، در نزدیکی بازگشت به میادین قرار دارد.

بنابر گزارش رسانه های عربی، انتظار می رود بازی روز پنجشنبه هفته آینده تیم های الاهلی و التعاون که در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ عربستان برگزار می شود، روز بازگشت سوما به ترکیب الاهلی عربستان باشد.

این مهاجم سوریه ای یک ماه پیش در آلمان تحت عمل جراحی قرار گرفت و در حال حاضر برنامه های آماده سازی خود را پس از معاینات پزشکی که در آلمان انجام داد، پشت سر می گذارد تا برای حضور در ترکیب سبزپوشان آماده شود.

تیم الاهلی شب گذشته با پیروزی مقابل الفیحا به مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان راه یافت. عمر السوما پس از این پیروزی ضمن تشکر از هم تیمی هایش، از هواداران الاهلی خواست که در دیدار بعدی این تیم مقابل التعاون با حضور 60 هزار نفری ورزشگاه را پر کنند.

این تیم در لیگ قهرمانان آسیا با تراکتورسازی ایران همگروه است و در دیدار رفت تراکتور را شکست داده است. البته با توجه به اینکه نام عمر السوما از فهرست مرحله گروهی لیگ قهرمانان خارج شده است، او در بازی برگشت هم مقابل تراکتورسازی حضور نخواهد داشت.