عادت خوب تیام؛ بازدهی سریع

عادت خوب تیام؛ بازدهی سریع

وبسایت رسمی برنامه نود - شروع خوب و طوفانی، اتفاقی است که تیام به آن عادت دارد و حالا آن را در استقلال هم پیاده می‌کند.

به گزارش وب‌سایت نود، مامه تیام انگار همان بازیکن گم‌شده استقلالی‌ها بود. تیمی که از ابتدای فصل هوادارانش بابت گل‌نزدن مهاجمانش سختی‌ها و استرس‌های زیادی را متحمل شده‌اند حالا از دیدن تیام ذوق‌زده هستند. مهاجمی که برعکس سایر مهاجمان استقلال با بهانه‌هایی مثل جا نیفتادن در تیم و هماهنگ نشدن فرصت‌های زیادی را برای گل‌زدن از دست نداد. او در اولین بازی که در لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار گرفت 2 گل زد و یک پاس گل داد تا شروع رویایی در جمع آبی‌ها داشته باشد.

شاید این عملکرد برای هواداران استقلال عجیب باشد اما اتفاقی است که خود این بازیکن به آن عادت دارد! نگاهی به آمار مهاجم استقلالی‌ها نشان می‌دهد که او در تیم‌های سابقش هم شروع خوبی داشته است و در کل مهاجمی است که خیلی زود خودش را با شرایط وفق می‌دهد. او در فصل 2009/10 در تیم جوانان ساسولو در همان بازی ابتدایی که برای تیمش به میدان رفت توانست 2 گل به ثمر برساند. سال بعد در تیم زیر 19ساله‌های اینتر هم در دومین بازی اولین گلش را به ثمررساند. تیم بعدی او آولینو بود که او در دومین حضور ثابت در ترکیب اصلی پایش به گل باز شد. در سودتیرول و رانچیانو در همان بازی اول گل زد و این داستان در زولت وارخم تیم بعدی او هم اتفاق افتاد. برشا تیمی که در سری آ ایتالیا حضور داشت تنها تیمی بود که در آن تیام در کل فصل فقط یک گل زد.

او حالا در استقلال هم خرق عادت نکرده و توانسته شروع‌های رویایی‌اش در تیم‌های مختلف را ادامه دهد. البته امیدواری بزرگ هواداران استقلال این است که این روند ادامه داشته باشد و آنها باز هم استرس گل‌نزدن و موقعیت‌های از دست رفته را متحمل نشوند.


30388