مشکل‌پور: در پیکان مهم نیست چه کسی گلزنی کند

مشکل‌پور: در پیکان مهم نیست چه کسی گلزنی کند

به گزارش "ورزش سه"، سجاد مشکل‌پور مدافع پیکان از اینکه توانسته در یک بازی پرگل گلزن باشد خوشحال است و در این‌باره می‌گوید: از روزی که تیم از بحران نتیجه‌‌گیری خارج شده همه در تیم خوشحالند؛ همه بچه‌های تیم بعد از پیروزی در بازی با سیاه‌جامگان هم‌قسم شدند که دیگر به روزهای گذشته برنگردند و همین‌طور هم شد. امیدوارم پیکان باز هم بعد از این بتواند همین روند را ادامه دهد.


او در خصوص آنکه نام مهدی مومنی را به جای او اعلام کرده‌اند خاطرنشان کرد: آنچه که در این بازی مهم بود برد پیکان و برگشت به روزهای خوب بود که خب خدا را شکر همه از این بابت خوشحالیم اما من خوشحال‌ترم چون توانستم در این بازی گلزنی کنم. ضربه ایستگاهی مهدی مومنی خوب و دقیق بود اما همانطور که همه از داور، کادرفنی پیکان و بازیکنان دیدند ضربه سر من در گل شدن بی‌تاثیر نبود. البته ما هر دو بازیکن پیکان هستیم و هر دو یک هدف برای گلزنی داریم آن هم موفقیت پیکان و پیروزی‌ در تک‌تک بازی‌های پیش‌رو است.


وی در خصوص دیدار هفته آینده پیکان و حضور مجدد این تیم در تبریز خاطرنشان کرد: با توجه به محرومیت تبریزی‌ها از بازی خانگی هنوز محل دقیق برگزاری مسابقه هفته آینده مشخص نیست. اگر قرار باشد بازی در تبریز برگزار شود ما مطمئنا از تجربه بازی این هفته‌مان در تبریز بهره خواهیم برد و این موضوع برای ما جای خوشحالی دارد اما اگر مکان مسابقه ناشناخته باشد مطمئنا کمی نگران‌کننده خواهد بود. ضمن اینکه پیکان با روحیه‌ای که در چند بازی گذشته کسب کرده نباید نگران چیزی باشد و نباید استرسی به خود راه دهد. ما مطمئنا مقابل تراکتوری‌ها فقط به قصد برد و کسب امتیاز حاضر خواهیم شد.