پاری‌سن‌ژرمن – مارسی در نبرد لوکلاسیک فرانسه

پاری‌سن‌ژرمن – مارسی در نبرد لوکلاسیک فرانسه

به گزارش "ورزش سه" ، آنها در خانه خوب کار کرده‌اند و در سال 2018 در خانه شکست نخورده‌اند. مارسی هفته پیش بوردو را برد و به این ترتیب به‌خوبی آماده این مسابقه شده است اما پیروزی مقابل پی‌اس‌جی در خانه حریف کار آسانی نیست.


پی‌اس‌جی پس از سفر ناامیدکننده به سانتیاگو برنابئو، هفته گذشته در لیگ عملکرد درخشانی داشت و استراسبورگ را 5 بر 2 برد. مردان اونای امری حتی مقابل تیم قدرتمند مارسی هم احتمالا به‌آسانی پیروز خواهند شد.


پی‌اس‌جی و مارسی بازی با پرس را دوست دارند و به این ترتیب احتمالا هر دو تیم گل خواهند زد. پی‌اس‌جی در حمله یک سر و گردن بالاتر از تیم‌های دیگر است. امری توان تهاجمی بالایی در اختیار دارد و به همین دلیل است که پی‌اس‌جی در تنها 26 مسابقه توانسته 83 گل بزند. آنها به‌صورت میانگین در هر بازی 12/3گل به ثمر رسانده‌اند. چنین آماری خیره‌کننده است. این در حالی است که مارسی در دفاع اوضاع چندان خوبی در این فصل نداشته است.


اما مردان امری هم در دفاع ضعیف هستند، به‌ویژه روی ضدحملات. هفته گذشته، استراسبورگ نه یک بار، که دو بار دروازه حریف را باز کرد و ضعف خط دفاعی پی‌اس‌جی را به رخ کشید. مارسی در گلزنی خوب عمل می‌کند و به این ترتیب بعید نیست به پاری سن‌ژرمن گل بزند. مارسی در این فصل در تمامی بازی‌های خارج از خانه، به استثنای یک دیدار گل زده است. آنها می‌دانند که شاید مقابل خط حمله پی‌اس‌جی توان مقاومت نداشته باشند اما می‌توانند در یک ‌سوم دفاعی این تیم کارهای مهمی انجام دهند. به این ترتیب احتمالا این بازی پرگل خواهد شد.