کالی‌مور: منچستریونایتد حریف چلسی، آرسنال و من‌سیتی نمی‌شود

کالی‌مور: منچستریونایتد حریف چلسی، آرسنال و من‌سیتی نمی‌شود

کالی‌مور: منچستریونایتد حریف چلسی، آرسنال و من‌سیتی نمی‌شود

پیشکسوت فوتبال انگلیس معتقد است در راه قهرمانی لیگ برتر منچستریونایتد حریف چلسی، آرسنال و منچسترسیتی نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، برخلاف بیشتر هواداران منچستریونایتد که معتقدند در فصل جدید،‌شیاطین سرخ اولدترافورد با خرید‌هایی که لویی فان‌خال، سرمربی هلندی تیم در نقل و انتقالات تابستانی انجام داده، تیم محبوب‌شان اوج‌گیری خواهد کرد، استانلی کالی‌مور چنین باوری ندارد.

این پیشکسوت که هنوز یاد بازی‌هایش در تیم‌های آستون‌ویلا و لیورپول در اذهان باقی است،‌معتقد است منچستر حتی با تغییر نفراتش هم قادر به رقابت با تیم‌های رقیبش در لیگ برتر نیست.

شخصیت 44 ساله فوتبال انگلیس اظهار داشت:صادقانه بگویم از فهرست نفراتی که منچستری‌ها در اختیار گرفته‌اند، خوشم می‌آید. اما چلسی، منچسترسیتی و آرسنال کادر قوی‌تری دارند که بتوانند از 10 بازی ابتدایی خود نتیجه مطلوب بگیرند.

او ادامه داد:بازی ممفیس دو پای مرا هیجان‌زده می‌کند. مورگان اشنایدرلن و باستیان شواین اشتایگر باعث تقویت خط میانی یونایتد‌ها می‌شوند. اما سئوال این است که من‌یونایتد می‌تواند گام به گام با 3 مدعی دیگرش رقابت کند؟ من واقعا چنین فکر نمی‌کنم.

کالی‌مور ادامه داد: البته یونایتد‌ها در کل نسبت به قبل پیشرفت خواهند داشت. آنها تعادل بهتری در حرکت و یکپارچگی بازی خود بوجود خواهند آورد. اما باور دارم فشار ناشی از بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا و یک فصل سنگین بر این تیم تاثیر می‌گذارد.