پارس جنوبی جم 1 - 1 تراکتور سازی/ تساوی به نفع سایر رقبا

پارس جنوبی جم 1 - 1 تراکتور سازی/ تساوی به نفع سایر رقبا

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم های پارس جنوبی جم و تراکتور سازی به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. 

به گزراش وبسایت نود، تیم های پارس جنوبی جم و تراکتور سازی تبریز در سری رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه تختی جم بوشهر به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. 

گل تیم پارس جنوبی جم توسط امید سینگ در دقیقه 2 و گل تراکتور سازی نیز توسط احسان پهلوان در دقیقه 63 به ثمر رسید. 

داور این دیدار به محمد مهدی زاده در دقیقه 20 و محمد ایران پوریان در دقیقه 47 از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. 

ترکیب تراکتور سازی: جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایرانپوریان ، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی ، محمدرضا آزادی ( از دقیقه 45 - فرزاد حاتمی) و ارسلان مطهری ( از دقیقه 79 - علی طاهران)

ترکیب پارس جنوبی جم: محسن فروزان، محمد طیبی، مجتبی لطفی، فرشاد محمدی مهر، میثم تیموری، حسین پورامینی ( از دقیقه77 - محمد نوری)، ایمان سلیمی، علی دشتی (از دقیقه 67 - مهدی زبیدی)، روح الله سیف اللهی و ابراهیم صالحی

 شرح گل: 

گل تیم پارس جنوبی جم: امید سینگ در دقیقه 2 این دیدار با استفاده از ضربه ایستگاهی که از سمت چپ خط دفاعی تیم میهمان زده شد، توانست به صورت مستقیم گل اول تیمش را ثمر برساند. دروازه بان تراکتور سازی تلاشی برای ممانعت از به ثمر رسیدن این گل تلاش کرد ولی توپ پس از برخود با انگشتان وی و دیرک افقی دروازه، تبدیل به گل اول بازی شد.

گل تیم تراکتور سازی تبریز: بازیکنان تیم تراکتور سازی پس از پاسکاری های متعدد توپ را در محوطه جریمه پارس جنوبی جم در اختیار احسان پهلوان گذاشتند. این بازیکن پس از چند قدم، توپ را با ضربه روی پا به زوایه مخالف محسن فروزان ارسال کرده و گل تساوی در دقیقه 63 به ثمر رسید. 

دقایق حساس:

احسان پهلوان در دقیقه 27 این دیدار توسط ارسال ارسلان مطهری صاجب موقعیت حساس شد که ضربه نسبتا آرام این بازیکن در اختیار محسن فروزان قرار گرفت.

بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه 33 این دیدار صاحب موقعیت حساس شده بودند که خروج به موقع محسن فروزان مانع گلزنی تیم میهمان شد. 

شوت مهدی کیانی از پشت محوطه جریمه تیم میزبان در دقیقه 50 با اختلاف بسیار کمی از کنار دروازه محسن فروزان راهی اوت شد.

محمد ایران پوریان در دقیقه 56 صاحب موقعیت حساس شده بود که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه محسن فروزان به بیرون رفت.

بازیکنان تیم پارس جنوبی در دقیقه 58 این دیدار ضد حمله سریعی را ترتیب دادند که علی دشتی در موقعیت گلزنی قرار گرفت که این بازیکن به محوطه جریمه نفوذ کرده و در ادامه با تکل توانست شوت خود را راهی دروازه تراکتور سازی کند که توپ با تور کناری دروازه تیم میهمان برخورد کرد. 

بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه 77 اعتقاد داشتند که آفساید رخ داده است ولی پارس جنوبی با حرکت سیف اللهی در موقعیت خوب برای گلزنی قرار گرفت که حرکت کند تیم میزبان باعث شد تا مدافعان تراکتور سازی از راه برسند. 

مهدی کیانی در دقیقه 84 این دیدار، توپ را از فاصله تقریبا 25 متری به سمت دروازه محسن فروزان ارسال کرد که توپ با فاصله کمی از بالای دروازه تیم میزبان راهی اوت شد. 

شوت ابراهیم صالحی در دقیقه 85 به تور کناری دروازه تیم تراکتور سازی تبریز برخورد کرد. 

گفتنی است، پارس جنوبی جم و تراکتور سازی با این نتیجه به ترتیب در جدول رده بندی 40 و 31 امتیازی شدند که با این تساوی کار پارس برای گرفتن سهمیه آسیایی سخت تر شد.

20441