خنده آقا معلم به جادوگر(عکس)

خنده آقا معلم به جادوگر(عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، پیکان در لیگ برتر هفدهم فراز و نشیب های زیادی را از نظر نتیجه گیری تجربه کرده است؛ شاگردان مجید جلالی لیگ برتر را خوب شروع نکردند و در اوایل فصل به دلیل نتایج ضعیف انتقادهای زیادی به عملکرد پیکان می شد اما رفته رفته شرایط برای این تیم تغییر کرد.


7 برد مقابل حریفان که از هفته پنجم لیگ برتر شروع شد و مقابل تیم های فولاد، پرسپولیس، نفت تهران، سیاه جامگان، گسترش فولاد، تراکتورسازی و سپاهان رقم خورد خودروسازان را به بالای جدول رساند و خیلی ها روی این تیم به عنوان یک مدعی حساب باز کردند. این نتایج اما ناگهان متوقف شد و در ادامه شاهد باخت های عجیبی نیز بودیم.


نکته قابل توجه در این باره همزمانی افت پیکان با شایعاتی بود که درباره مجید جلالی و اعتقاداتش به جادوگری و ... شنیده می شد. در آن مقطع برنامه نود یک ویژه برنامه برای جادوگری در فوتبال در نظر گرفت و صحبت هایی در آن برنامه مطرح شد که احتمال می رفت نوک پیکان اتهام ها به سمت مجید جلالی نشانه رفته است. با این حال اما جلالی از روز اول ترجیح داد به شایعات درباره خودش پاسخی ندهد و بی تفاوت به فکر تیمش باشد.


عدم نتیجه گیری پیکان اما فشار زیادی را روی جلالی قرار داد و برخی اعتقاد داشتند جلالی دیگر نمی تواند در لیگ برتر نتیجه بگیرد. مساله ای که حالا در پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر این مربی خط بطلانی روی آن کشیده است.


تیم پیکان روز گذشته در هفته بیست و چهارم با نتیجه 3 بر صفر مقابل گسترش فولاد در تبریز برد را جشن گرفت تا روند صعودی اش ادامه پیدا کند. این سومین برد متوالی خودروسازان در نیم فصل دوم محسوب می شد. پیکان پیش از این برد در بازی معوقه با فولاد و دیدار با سیاه جامگان به برتری رسیده بود و حالا سومین پیروزی متوالی را جشن گرفت تا آقامعلم و شاگردانش امیدوارانه به آینده بیندیشند.


پیکان درست مثل نیم فصل اول که از هفته های پنجم، ششم اوج گرفت، حالا در نیم فصل دوم نیز بار دیگر در حال تکرار موفقیت های قبلی است و این رویه به آقا معلم کمک زیادی خواهد کرد. چه بسا پیکان بتواند رکورد نیم فصل اول خود را هم تکرار کند؛ آیا پیکان بازهم 7 برد متوالی را به دست می آورد؟