پیروزی پرگل پیکان در خانه گسترش‌فولاد

پیروزی پرگل پیکان در خانه گسترش‌فولاد

وبسایت رسمی برنامه نود - پیکان با گلهای ماهان رحمانی، آقاخان و مشکل پور با نتیجه سه بر صفر در خانه گسترش فولاد پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، شاگردان جلالی در این بازی توانستند با کسب یک پیروزی پرگل به پیشرفت در جدول رده بندی لیگ برتر امیدوار باشند.

ترکیب گسترش فولاد:فرناندو دخسوس، ادسون هنریکه، علیرضا نقی زاده، عزیز معبودی، مسیح زاهدی، آندرانیک تیموریان، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان و پیمان بابایی

ترکیب پیکان: پیام نیازمند، سجاد مشکل‌پور، حجت حق‌وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، شاهین ثاقبی، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی

دقیقه 4: نیازمند ضربه سر پیمان بابایی را با واکنشی مناسب راهی کرنر کرد.

دقیقه 5:دومین توپگیری پیاپی نیازمند در مقابل شوت میثم نقی زاده صورت گرفت.

دقیقه 27 : شوت ماهان رحمانی از بالای دروازه گسترش فولاد به اوت رفت.

گل اول پیکان: دقیقه 31 : ماهان رحمانی با حرکت شاهین ثاقبی صاحب توپ شد و با شوت از بیرون محوطه جریمه دروازه گسترش فولاد را باز کرد.

 دقیقه 47: ضربه مهدی مومنی از کنار دروازه گسترش فولاد روانه اوت شد.

گل دوم پیکان: دقیقه 60 : ارسال ضربه خطا توسط مهدی مومنی از سمت راست با ضربه سر مشکل پور وارد دروازه تیم تبریزی شد.
 
دقیقه 81 : فرهادی در حالی که نیازمند از دروازه خارج شده بود می توانست توپ را از بالای سر وی وارد دروازه پیکان کند اما ضربه وی آرام بود و توسط نیازمند مهار شد.
 
گل سوم پیکان: دقیقه 90 : پرتاب عجیب اوت توسط تیموریان  باعث شد که توپ به بازیکنان پیکان برسد. پس از چند پاسکاری توپ به آقاخان رسید و این بازیکن تعویضی پیکانی ها با شوت زمینی از بیرون محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.
 
دقیقه 94 : شوت زنیدپور از بالای دروازه پیکان به اوت رفت.
 
1140