اوسترشوندس با پاس گل قدوس آرسنال را برد ولی از صعود بازماند

اوسترشوندس با پاس گل قدوس آرسنال را برد ولی از صعود بازماند

وبسایت رسمی برنامه نود - اوسترشوندس نمایش شجاعانه ای در لندن مقابل آرسنال داشت.

به گزارش وبسایت نود، اوسترشوندس با ارائه یک بازی قابل تحسین دست به کار بزرگی زد و با درخشش قدوس موفق شد آرسنال مدعی جدی قهرمانی لیگ اروپا را در خانه اش شکست دهد، اگرچه آن ها با این شکست از دور رقابت ها کنار رفتند ولی نتیجه ای تاریخی را کسب کردند و با سری بلند زمین مسابقه را ترک کردند.

در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، آرسنال در لندن میزبان اوسترشوندس بود که موفق شده بود در بازی رفت 3-0 مقابل حریف گمنام خود به پیروزی برسد.

در 20 دقیقه ابتدایی اگرچه اوسترشوندس عملکرد خوبی را ارائه کرد ولی در خلق موقعیت خیلی موفق نبود تا اینکه در دقیقه 22 روی یک حرکت تیمی آن ها به گل اول رسیدند، پاس خوب قدوس به جناح راست با فرار عالی آیش همراه شد ضربه او در مسیر به سمت دروازه به چمبزر برخورد کرد و در نهایت راهی گل شد، برخی سایت ها این گل را گل به خودی ثبت کردند.

اما 69 ثانیه بعد بار دیگر اوسترشوندس به گل رسید. این بار گلی زیبا و بدون اما و اگر. پاس بلند قدوس به سما رسید، او در گوشه محوطه جریمه صاحب توپ شد و با حرکتی استادانه بازی را 2-1 کرد.

بعد از این دو گل، آرسنال که خطر را حس می کرد، فشار زیادی به حریف وارد کرد ولی در نیمه اول به گل نرسید. اما آن ها خیلی زود در نیمه دوم در دقیقه 46 توسط کولاشیناچ به گل اول رسیدند تا فشار از روی تیم ونگر برداشته شود. در ادامه آرسنال موقعیت های خوبی داشت که به ثمر ننشست، اوسترشوندس هم به فرصت هایی رسید که در یک مورد سانتر عالی قدوس می توانست با ضربه هم تیمی وی به گل تبدیل شود که توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت آرسنال با برتری 4-2 در مجموع دو بازی، راهی دور بعد شد.

قدوس ستاره ایرانی تیم سوئدی در این مسابقه 90 دقیقه کامل بازی کرد، 88% پاس موفق داشت، یک شوت درون چارچوب داشت، 42 پاس ارسال کرد، 56 بار هم توپ را لمس کرد و سه دریبل موفق داشت و با کسب امتیاز 8.7 از چندین سایت ورزشی اروپایی، بهترین بازیکن زمین شناخته شد.

1878