زیدان: لوکاس و آسنسیو همیشه برای من مهم بوده اند؛ باید از این لحظات لذت ببریم

زیدان: لوکاس و آسنسیو همیشه برای من مهم بوده اند؛ باید از این لحظات لذت ببریم

وبسایت رسمی برنامه نود - زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید در پایان دیدار شب گذشته مقابل لگانس به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، بازی عقب افتاده از هفته 16 رقابت های لالیگا شب گذشته برگزار شد که با پیروزی 3-1 رئال مادرید و صعود این تیم به رده سوم جدول همراه بود. زیزو در پایان بازی گفت:

نکته کلیدی برای ما این بود که یک برد و سه امتیاز دیگر را به دست آوریم که چهارمین پیروزی متوالی بود. خوشحالیم که به رده سوم صعود کرده ایم. این یک نتیجه قابل توجه است و بازی بزرگی بود چون در جدول تنها به امتیازات ما افزوده می شد. حالا روند گلزنی ما در این بازی ها به 26 رسیده است. دوره سختی را سپری کردیم و حالا اوضاع بهتر شده چون خوب کار می کنیم. با اعتماد به نفس بازی می کنیم، باور بیشتری پیدا کرده ایم و همگی کمی بیشتر تلاش می کنیم. نتیجه همه اینها این است که دوباره پیروز می شویم و وقتی حریف به گل می رسد نگران نمی شویم. سال گذشته گل های زیادی را در دقایق پایانی بازی ها به ثمر می رساندیم. باید بپذیریم که فوتبال همین است و تلاش کنیم و به بازی برگردیم.

روند پیروزی ها:

همیشه رو به جلو نگاه می کنیم و تداوم روند پیروزی ها حیاتی است. به رده سوم برگشته ایم و می خواهیم تا پایان همینطور ادامه دهیم. باید این روند ادامه داشته باشد. حالا وقت استراحت است چون فرصت زیادی برای ریکاوری نداریم.

لوکاس و آسنسیو:

آنها همیشه مهم بوده اند و برای لوکاس خیلی خوشحالم چون شایستگی اش را داشت. باوجود مصدومیت هایی که داشت، گلزنی کرد و سخت جنگید. آسنسیو هم خوب کار کرد و کواچیچ فوق العاده بود. لحظاتی سختی را پشت سر گذاشته ایم و حالا باید لذت ببریم. مهم این است که آنها خوب کار می کنند و زمانی که به میدان می روند احساسات خود را نشان می دهند. من باید یک ترکیب 11 نفره انتخاب کنم و گاهی اوقات این کار سخت می شود. برای من عالی است که می بینم بازیکنانی که کمتر بازی کرده اند، به میدان رفته و خوب عمل می کنند.

بیـل:

از او راضی هستم و باید آرام پیش برود تا به بهترین روز های خود بازگردد. تیم پویایی داریم و خوشحالم. روی همه این بازیکنان حساب می کنم.

دریافت گل از روی ضربه شروع مجدد:

نگران نیستم. فوتبال همین است. ترجیح می دهم گل بخوریم و سپس 3 یا 4 گل به ثمر برسانیم. دریافت گل زود هنگام نتیجه عدم تمرکز است اما عصبانی نیستم. اگر واکنش نشان نمی دادیم نگران می شدم اما امشب عکس العمل نشان داده و پیروز شدیم.

1771