رئال مادرید در دو راهی کورتوا و دخیا؛ کورتوا تمدید نکرده و منتظر پیشنهاد رئال مادرید است

رئال مادرید در دو راهی کورتوا و دخیا؛ کورتوا تمدید نکرده و منتظر پیشنهاد رئال مادرید است

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید دخیا و کورتوا را در صدر فهرست خرید خود قرار داده است.

به گزارش وبسایت نود، تلگراف نوشته است رئال مادرید از کورتوا خواسته تا آپریل برای تمدید قرارداد با چلسی صبر کند تا این باشگاه تصمیم نهایی را درباره خریدش درون دروازه بگیرد. رئال مادرید به شدت در پی آن است تا در تابستان در درون دروازه، یک دروازه بان بزرگ را جذب کند و دو گزینه اصلی آن ها دخیا و کورتوا هستند.

چلسی از اواخر سال گذشته میلادی پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد کورتوا با حقوق بیش از 200 هزار پوند در هفته به وی ارائه کرده است که هنوز کورتوا به این پیشنهاد پاسخی نداده است، رئال مادرید نیز از دروازه بان بلژیکی خواسته تا ماه آپریل برای عقد قرارداد جدید با چلسی صبر کند. قرارداد فعلی کورتوا با چلسی تا سال 2019 اعتبار دارد. از طرفی منچستریونایتد هم از همین حالا تایید کرده که بند یک ساله تمدید خودکار قرارداد دخیا تا سال 2020 را فعال خواهد کرد و در تلاش است تا قرارداد جدیدی را هم به وی پیشنهاد دهد.

گفته می شود در حال حاضر رئال مادرید سطح فنی دخیا را اندکی بالاتر از کورتوا ارزیابی می کند، ولی در عین حال تصور می کند که در شرایط فعلی شاید جذب دروازه بان چلسی راحت تر باشد. اخیراً کورتوا هم چنین گفته بود:

این که گفتم قلبم در مادرید است، برداشته اشتباه شد. من دو فرزند در اسپانیا و شهر مادرید دارم و این موضوع اصلاً چیز ساده ای نیست. هنوز یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و خوشحال می شوم برای تمدید قرارداد مذاکره کنم. چلسی روی من سرمایه گذاری کرد و این چیزی نیست که به راحتی فراموش شدنی باشد. فکر نمی کنم پرز شخصاً با من تماس بگیرد، او با مدیربرنامه ام تماس خواهد گرفت و او هم به صحبت های پرز گوش خواهد کرد.

1878