سویا 0-0 منچستریونایتد؛ تساوی بدون گل حاصل یک مسابقه کسل کننده

سویا 0-0 منچستریونایتد؛ تساوی بدون گل حاصل یک مسابقه کسل کننده

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستریونایتد و سویا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش وبسایت نود، بازی کم اتفاق و نه چندان جذاب سویا - منچستریونایتد با تساوی بدون گل پایان یافت تا همه چیز به بازی برگشت در الدترافورد کشیده شود.

سویا و منچستریونایتد در آخرین شب از دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند. بازی خیلی جذاب شروع نشد، مهمترین اتفاق 15 دقیقه ابتدایی مسابقه دو شوت از راه دور بازیکنان سویا بود که راهی اوت شد، در ان سمت هم هررا خیلی زود مصدوم شد و جایش را به پوگبا داد تا ستاره فرانسوی بعد از عدم حضور در ترکیب اصلی، خیلی زود روانه زمین شود.

بازی در نیمه اول بسیار کم اتفاق دنبال می شد، سویا در خلق موقعیت و فشار همه جانبه به یونایتد ناتوان بود، میهمان هم در ارسال پاس در یک سوم هجومی بسیار ضعیف عمل کرد. بهترین فرصت یونایتد در نیمه نخست نصیب لوکاکو شد که ضربه وی با بی دقتی تمام راهی اوت شد. در آن سمت بهترین فرصت های کل بازی، روی دو ضربه سر حال شد.

دقیقه 45 ضربه سر انزونزی با واکنش خوب دخیا از زیر طاق دروازه بیرون کشیده شد، لحظاتی بعد هم او با یک سیو بهتر دروازه تیمش را از ضربه سر موریل نجات داد.

با شروع نیمه دوم هم تغییری در جریان مسابقه رقم نخورد. در نیمه دوم هم بهترین فرصت سویا روی یک ضربه سر در تیر دوم رقم خورد که این فرصت هم راهی اوت شد. یونایتد هم در دقایق پایانی توسط لوکاکو به گل رسید که گل وی با نظر داور خطای هند اعلام شد و مردود شد. دو شوت رشفورد هم در 5 دقیقه پایانی مسابقه به بیرون رفت.

در نهایت این مسابقه با تساوی 0-0 پایان یافت تا همه چیز به بازی برگشت که سه هفته بعد در الدترافورد برگزار می شود، کشیده شود.





1878