لگانس 1 - 3 رئال مادرید؛ تداوم روند پیروزی ها و صعود به رده سوم

لگانس 1 - 3 رئال مادرید؛ تداوم روند پیروزی ها و صعود به رده سوم

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار معوقه از هفته 16 رقابت های لالیگا در زمین تیم لگانس به نفع رئال مادرید پایان یافت.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید موفق شد با نتیجه 2-1 در زمین تیم لگانس به پیروزی دست یافته و با کسب 48 امتیاز در پایان هفته 24 به رده سوم صعود کند. به این ترتیب آنها 7 امتیاز کمتر از اتلتیکو و 14 امتیاز کمتر از بارسلونای صدرنشین دارند.

در دقیقه '6 به لطف کلیکسیون اشتباهات مدافعان و دروازه بان رئال مادرید، لگانس به گل اول رسید؛ کرنر ارسالی از سمت چپ با دفع ناقص کاسیا همراه شد که روی خط تئو هرناندز هم توپ را به بوستینزا کوبید تا دروازه باز شود. رئال مادرید بعد از این گل زودهنگام حملاتش را شروع کرد و در دقیقه '11 روی پاس در عمق کواچیچ، لوکاس وازکز در موقعیت تک به تک حساب کار را را 1-1 کرد.

در دقیقه '29 شاگردان زیدان با گلزنی کاسمیرو پیش افتادند؛ مثلث کاسمیرو، بنزما و لوکاس که در نهایت با ضربه نهایی هافبک برزیلی از داخل محوطه در قعر دروازه لگانس آرام گرفت. نیمه اول این دیدار با پیروزی 2-1 تیم میهمان پایان یافت.

در دقیقه '75 گرت بیل به جای بنزما وارد میدان شد. در دقیقه '85 هم یورنته به جای ایسکو به بازی آمد. در دقیقه '89 یک ضربه پنالتی به نفع رئال مادرید اعلام شد که سرخیو راموس به خوبی تیر خلاص را بر پیکر لگانس وارد کرد تا 3 امتیاز تیمش را مسجل کند.


1771