مورینیو: قرار نیست مقابل سویا شش گل بزنیم

مورینیو: قرار نیست مقابل سویا شش گل بزنیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو انتظار بازی کم گلی را در مقابل سویا دارد.

به گزارش وبسایت نود، اگرچه لیورپول و منچسترسیتی هر دو در بازی دور رفت خود در 1.8 نهایی لیگ قهرمانان در خانه حریفان به بردهای پرگلی رسیدند و در عین حال مورینیو در زمان حضورش در رئال مادرید، در سانچز پیزخوان سابقه برد 6-2 را دارد و همین ماه گذشته نیز بتیس در این ورزشگاه، 5-3 پیروز شده بود ولی تمام این ها برای مورینیو دلیل نمی شود تا انتظار یک برد پر گل را داشته باشد. او چنین می گوید:

در مورد بازی با سویا، تصور و انتظار یک برد پر گل را ندارم، دیگران می توانند هر چه می خواهند بگویند، می توانند بگویند که ما مدعی هستیم و با بردی پر گل زمین را ترک می کنیم ولی این ها برایم اصلاً مهم نیستند. باید بگویم که سویا تیمی خوب با بازیکنانی خوب است که از ذهنیت خوبی برای دور حذفی برخوردار هستند. سویا باشگاه مسابقات حذفی است و اکنون در معتبرترین تورنمنت اروپایی بازی می کند بنابراین انگیزه ای فراوان دارند.

از نظر من، مدعی صعود بودن یا نبودن اهمیتی ندارد. سویا سازمان دفاعی خوبی دارد و بازیکنان این تیم همگی به خوبی دفاع می کنند. مونتلا ایتالیایی است و سرمربیان ایتالیایی خوب می دانند از منظر دفاعی چطور تیم هایشان را سازماندهی کنند. بازی کردن در ورزشگاه سویا کار سختی است، آن ها هوادارانی پرشور دارند که به تیمشان در بازی های حذفی کمک زیادی می کنند، سویا تیم بازی های حذفی است، ان ها این موضوع را در مسابقات حذفی داخلی و لیگ اروپا به خوبی نشان داده اند.

1878