عکس؛ گزارشی از درگیری پپ گواردیولا و سرمربی ویگان

عکس؛ گزارشی از درگیری پپ گواردیولا و سرمربی ویگان

وبسایت رسمی برنامه نود - پپ گواردیولا بابت رفتار کادرفنی ویگان ناراحت و عصبانی بود.

به گزارش وبسایت نود، منچسترسیتی در حالی دوشنبه شب مقابل ویگان 1-0 شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت که این مسابقه حاشیه های زیادی به همراه داشت. شروع این اتفاقات در دقیقه 45 رقم خورد که تکل خشن دلف، اعتراض بازیکنان ویگان را به همراه داشت، داور مسابقه تیلور ابتدا دستش را به سمت کارت زرد برد ولی در ادامه با اعتراض سرمربی ویگان به داور چهارم و شاید هم مشورت داور با کمک هایش، تصمیم گرفت رنگ کارت را به قرمز تغییر دهد.

اما این تصمیم داور، با اعتراض پپ گواردیولا و بازیکنان سیتی همراه شد، پپ معتقد بود رفتار سرمربی ویگان (کوک) موجب شده تا داور تحت تاثیر قرار بگیرد، او با سرمربی حریف جدال لفظی پیدا کرد و پس از پایان نیمه نخست هم این درگیری ادامه پیدا کرد تا جایی که در رختکن نزدیک بود کار دو مربی به درگیری فیزیکی بکشد که کادرفنی دو تیم مانع شدند.

ولی این هم پایان جنجال های این بازی نبود، بعد از شکست سیتی و صعود ویگان به مرحله بعد، هواداران ویگان خوشحال از شکست رقیب بزرگ و نامدار خود به درون زمین ریختند و در این بین آگوئرو با یکی از هواداران حریف هم درگیر شد که گفته می شود اتحادیه در این خصوص قرار است تحقیقات لازم را انجام دهد.

البته هر دو مربی در پایان مسابقه درباره جدال لفظی در پایان نیمه اول، صحبت خاصی نکردند و همه چیز را تمام شده می دانستند، گواردیولا حتی برد حریف را هم تبریک گفت.


1878