برتری پرگل الغرافه مقابل تراکتور سازی

برتری پرگل الغرافه مقابل تراکتور سازی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم تراکتور سازی ایران  با نتیجه سه بر صفر مقابل الغرافه قطر شکست خورد. 

به گزارش وبسایت نود، تیم های الغرافه قطر و تراکتور سازی ایران در گروه A لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:30 امروز در ورزشگاه جاسم بن ثانی دوحه به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

گل های تیم الغرافه توسط مهدی طارمی در دقایق 11 و 94 و گریکوف سیهمه ( گل به خودی) در دقیقه 21 به ثمر رسید.

داور این دیدار به اوتمان الیحری (45+1) از الغرافه و محمد ایرانپوریان(68) از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. 

ترکیب تراکتور سازی: ژوردی آلمیدا، محمدرضا مهدی زاده، گریکوف سیمه(از دقیقه 32- محمد ایرانپوریان)، محمد نادری، رضا شربتی، مهدی مهدی پور، مهدی کیانی، ارسلان مطهری، محمد ابراهیمی(از دقیقه 68- دانیال اسماعیلی‌فر)، احسان پهلوان و سلیمان کرپیچ( از دقیقه 78- محمدرضا آزادی)

ترکیب الغرافه قطر: یوسف حسن علی، روبرت فاسیانو، فهد الشمری، یوسف مفتاح، عاصم عمر مدیبو (86- منکز عدی)، عثمان الیهری(66- حسن موید) احمد علاءالدین(68- خالد الریگی) دیگو کارلوس آمادو، عبدالعزیز حاتم، وسلی اسنایدر و مهدی طارمی

دقایق حساس: 

وسلی اسنایدر در دقیقه 6 این دیدار از طریق ضربه ایستگاهی توپ را ارسال کرد که در ادامه با ضربه سر مهدی طارمی همراه شده و توپ از بالای دروازه تراکتور سازی به بیرون رفت.

بازیکن تیم الغرافه قطر در دقیقه 8 این دیدار توپ را به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کرد که آلمیدا توپ را تصاحب کرده و اجازه استفاده را به مهاجمان تیم میزبان نداد. 

عثمان الیهری در دقیقه 14 این دیدار با اشتباه بازیکنان تراکتور سازی در سمت راست زمین مسابقه، صاحب توپ شده  و موقعیت خوبی را روی دروازه تیم میهمان ایجاد کرد که در ادامه ضربه این بازیکن در موقعیت تقریبا تک به تک با دروازه بان تراکتور سازی زده شد ولی آلمیدا توانست دروازه خود را با عکس العمل خوبی نجات بدهد.

محمد ابراهیمی در دقیقه 24 این دیدار توپ را از سمت چپ زمین مسابقه به روی دروازه تیم میزبان ارسال کرد که یوسف حسن علی توانست توپ را از منطقه خطر دور کند.

گریکوف سیمه در دقیقه 25 این دیدار اشتباهی در خط دفاع تیمش انجام داد که این صحنه می توانست به گل تیم میزبان تبدیل شود ولی محمد نادری توپ را از منطقه خطر دور کرد. 

احسان پهلوان در دقیقه 33 این دیدار با پاس هم تیمی خود در موقعیت خوبی صاحب توپ شد ولی مدافع الغرافه پیش از ضربه این بازیکن، توپ را به کرنر ارسال کرد.

محمد ابراهیمی در دقیقه 36 این دیدار با پاس ارسلان مطهری در محوطه جریمه در موقعیت تک به تک صاحب توپ شد که گل این بازیکن از سوی داور آفساید اعلام شد. 

داور این دیدار در دقیقه 40 خطای روبرت فاسیانو روی محمد نادری را ضربه پنالتی به سود تیم میهمان اعلام کرد. مهدی مهدی پور پشت توپ قرار گرفته و ضربه این بازیکن را دروازه بان الغرافه مهار کرد.

محمد ایران پوریان در دقیقه 44 این دیدار با حرکت خوب هم تیمی هایش صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه الغرافه به بیرون رفت.

احمد علاءالدین در دقیقه 49 این دیدار توپ را از گوشه محوطه جریمه تراکتور سازی ارسال کرد که در ادامه توپ توپ از بالای دروازه آلمیدا به بیرون رفت.

عاصم عمر مدیبو در دقیقه 53 توپ را به سمت دروازه تراکتور سازی ارسال کرد که مهدی طارمی با تلاش زیاد توانست از این توپ استفاده کرده و شوت این بازیکن توس دروازه بان تراکتور سازی مهار شد.

ارسال رضا شربتی روی دروازه تیم میزبان در دقیقه 58 با ضربه ارسلان مطهری همراه شد و در ادامه توپ به ایران پوریان رسید ولی شوت سرضرب این بازیکن از کنار دروازه الغرافه قطر به بیرون رفت.

ارسال کرنر بازیکن تیم میزبان در دقیقه 64 به سلیمان کرپیچ روی دروازه الغرافه به سلیمان کرپیچ رسیده و این بازیکن شوت محکمی روانه دروازه کرد که مدافع الغرافه موفق شد توپ را از روی خط برگرداند.

محمد ایران پوریان در دقیقه 72 این دیدار توپ را به سمت دروازه الغرافه قطر ارسال کرد که در ادامه ضربه سر محمد نادری از بالای دروازه تیم میزبان راهی اوت شد.

محمد ایران پوریان در دقیقه 73 توپ را به سمت دروازه تیم الغرافه ارسال کرد که در ادامه ضربه سر محمد مهدی زاده توسط دروازه بان تیم میزبان مهار شد.

محمد ایران پوریان و مهدی طارمی در دقیقه 77 این دیدار در محوطه جریمه تیم تراکتور سازی به یک دیگر برخورد کردند که داور این دیدار اعلام پنالتی به سود تیم میزبان کرد. مهدی طارمی پشت توپ قرار گرفته و ضربه نه چندان خوب این بازیکن توسط آلمیدا مهار شد.

محمدرضا آزادی در دقیقه 79 این دیدار با پاس عرضی هم تیمی هایش صاحب موقعیت خوبی شده و در حالی که دروازه تیم میزبان خالی بود، توپ را به بیرون فرستاد

احسان پهلوان در دقیقه 85 این دیدار با حرکت انفرادی توپ را به سمت دروازه الغرافه ارسال کرد که در ادامه ضربه سر زیبای محمدرضا آزادی توسط دروازه بان الغرافه مهار شد.

ضربه سر دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 86 این دیدار با اختلاف کمی از کنار دروازه تیم میزبان به بیرون رفت. 

ضربه سر دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 86 با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه تیم میزبان به بیرون رفت.

مهدی کیانی در دقیقه 3+90 توپ را از راه دور به سمت دروازه یوسف حسن ارسال کرد که دروازه بان الغرافه توانست توپ را برگشت بدهد. 

شرح گل: 

گل اول الغرافه قطر: ارسال عثمان الیهری در دقیقه 11 این دیدار از سمت چپ زمین مسابقه با اشتباه گریکوف سیمه همراه شده و مهدی طارمی توانست با ضربه سر تماشایی دروازه تیم میهمان را باز کند. 

گل دوم الغرافه قطر: در دقیقه 21 این دیدار توپ در اختیار گریکوف سیمه قرار داشت ولی مهدی طارمی توانست توپ را تصاحب کند و در موقعیت تک به تک با آلمیدا قرار گرفت و در ادامه در حالی که می توانست خودش اقدام به شوت کند، توپ را به اسنایدر پاس داد و سیمه از راه رسیده و با اشتباهی دروازه خودی را باز کرد.

 گل سوم الغرافه: مهدی طارمی در دقیقه 4+90 توپ را با جا گذاشتن بازیکن تراکتور سازی در اختیار هم تیمی اش قرار داد ولی توپ لو رفته و در ادامه مهاجم ایرانی الغرافه قطر دوباره صاحب توپ شده و با بغل پای ساده توانست دومین گل خود را در این دیدار به ثمر برساند.

گفتنی است، تیم تراکتور سازی ایران دومین شکست خود را در این رقابت ها تجربه کرده و بدون امتیاز در گروه A رقابت ها قرار دارد. 

20441