رئال بتیس 3-5 رئال مادرید؛ پیروزی پر گل در یک بازی جذاب

رئال بتیس 3-5 رئال مادرید؛ پیروزی پر گل در یک بازی جذاب

وبسایت رسمی برنامه نود - رئال مادرید در یک مسابقه جذاب و دیدنی، 5-3 مقابل بتیس پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید بعد از پیروزی دلچسب مقابل پاریسن ژرمن، یکشنبه شب هم موفق شد در مقابل بتیس به برد برسد، یاران زیدان در این مسابقه جذاب موفق شدند با برتری 5-3 زمین مسابقه را ترک کنند.

رئال مادرید در این دیدار با ترکیبی متفاوت تر نسبت به بازی با پی اس جی راهی زمین شد، آسنسیو و بیل در ترکیب اصلی حضور داشتند و بنزما نیمکت نشین بود. در دقایق نخست بازی، آسنسیو رئال را به گل اول رساند. حرکت خوب واسکز با پاس وی برای رونالدو همراه شد، ضربه وی توسط دروازه بان حریف مهار شد، اما در برگشت آسنسیو آماده بود تا بازی را 1-0 کند.

بعد از این گل، بتیس واکنش خوبی نشان داد و چندین بار دروازه رئال را تهدید کرد تا این که بالاخره به آن چه استحقاقش را داشت رسید، آن ها طی شش دقیقه به دو گل رسیدند، ابتدا ماندی در دقیقه 30 روی پاس خواکین بازی را 1-1 کرد، سپس دقیقه 36 فیرپو ضربه ای را روانه دروازه میهمان کرد که توسط ناواس مهار شد و در ادامه ناچو به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

در حالی که در اواخر نیمه اول، بتیس عملکرد بهتری داشت ولی رئال مادرید نیمه دوم را توفانی اغاز کرد و طی 15 دقیقه به سه گل رسید. ابتدا راموس در دقیقه 49 با یک ضربه سر بازی را مساوی کرد. سپس دوباره نوبت به درخشش آسنسیو رسید. سانتر خوب کارواخال با ضربه تمام کننده آسنسیو همراه شد و بازی 3-2 به نفع رئال شد.

دقیقه 64 هم رونالدو با یک ضربه بغل پا از زاویه ای تقریباً بسته بازی را 4-2 کرد. اما بتیس باز هم فشار آورد و در دقیقه 85 روی حضور خوب لئون در تیر دوم به گل سوم خود رسید، اما بنزما چند لحظه بعد از حضورش در زمین با یک ضربه دقیق از محوطه جریمه، دروازه حریف را باز کرد تا بازی 5-3 شود.

رئال مادرید با این برد 45 امتیازی شد.

1878