صعود منچستریونایتد به یک چهارم نهایی جام حذفی با دو گل لوکاکو

صعود منچستریونایتد به یک چهارم نهایی جام حذفی با دو گل لوکاکو

وبسایت رسمی برنامه نود - یونایتد مقابل هادرزفیلد 2-0 پیروز شد.

به گزارش وبسایت نود، در اخرین بازی روز شنبه از دور پنجم جام حذفی انگلیس هادرزفیلد در خانه خود پذیرای منچستریونایتد بود که در نهایت این مسابقه با پیروزی 2-0 شیاطین سرخ به پایان رسید.

یونایتد در این بازی خیلی زود به گل رسید، در دقیقه 2 مسابقه، پاس در عمق ماتا، به لوکاکو رسید، او هم با استفاده از قدرت بدنی خود و یک ضربه دقیق، بازی را 1-0 کرد. در ادامه نیمه اول هادرزفیلد توپ و میدان را در اختیار داشت ولی در خلق موقعیت جدی گلزنی ناکام بود. در اواخر نیمه اول یونایتد دو بار دیگر هم گلزنی کرد که هر دو گل به دلیل آفساید، مردود شد.

با شروع نیمه دوم، باز هم روند هادرزفیلد ادامه داشت اما در دقیقه 56 به گل بعدی رسید، ضدحمله سریع میهمان با پاس عالی سانچز برای لوکاکو همراه شد، او هم از فاصله 16 یاردی دروازه حریف را باز کرد تا مسابقه 2-0 شود. در ادامه یونایتد به خوبی بازی را کنترل کرد و موفق شد دو گل برتری اش را حفظ کند تا راهی دور ششم یا همان مرحله یک چهارم نهایی شود.

در دیگر بازی های عصر شنبه، بازی شفیلدونزدی و سوانزی 0-0 شد و تکرار خواهد شد. ساوتهمپتون 2-1 وست برومویچ را مغلوب ساخت، برایتون هم با نتیجه 3-1 کاونتری را مغلوب ساخت.

1878