جمشیدی: هدفم موفقیت‌های بعدی در جشنواره فجر است

جمشیدی: هدفم موفقیت‌های بعدی در جشنواره فجر است


پژمان جمشیدی در خصوص اینکه آیا حضور در دنیای بازیگری باعث شده تا از تیم پرسپولیس و اخبار آن غافل شود گفت: نه اینطور نیست و من کاملا پیگیر اخبار آن هستیم. اینجا خانه من است و افتخار پوشیدن پیراهن آن را داشته‌ام. این بچه‌های کنونی هم گذشته خودمان است. هر نتیجه خوبی بگیرند شاد می‌شویم و خدای ناکرده با نتایج بد آن هم ناراحت می‌شویم. تا چشم روی هم بگذاری فوتبال و دوران آن تمام می‌شود و یک سری دیگر جایگزین آنها می‌شود و این روند ادامه دارد. هر کس که از تیم برود به عنوان پیشکسوت پیگیر آن است. من هم پیگیر آنها هستیم و شاید بعضی اوقات درگیر کار و اجرا باشم اما همواره پیگیر هستیم.


بازیکن سابق پرسپولیس که در جشنواره نامزد دریافت سیمرغ شده بود در این خصوص گفت: من امسال با فیلم سوتفاهم که فیلمی متفاوت بود در جشنواره حاضر شدیم. خیلی زحمت کشیدیم اما درست است که سیمرغ نگرفتیم اما تجربه جالبی بود و کار تمام گروه دیده شد. امیدوارم در سال‌های آینده هم این تجربه را داشته باشم و در جشنواره حاضر باشم. این تشویق‌های ماندگار نیست و می‌تواند انگیزه‌ای باشد برای ادامه راه و خیلی فاصله زیادی دارم با موفقیت نهایی که انتظارش را داریم. رسیدیم که رسیدم و اگر نرسیدم هم خدا را شکر که تا اینجای راه آمدم.


پژمان در خصوص دیدار دربی گفت: بازی متفاوتی است و ربطی به جایگاه دو تیم و شرایط هفته‌های قبل دو تیم هم ندارد. هر تیمی از نظر روحی شرایط بهتری داشته باشد و کادرفنی و تماشاگران و هواداران بتوانند شرایط تیم را به بالاترین حد ممکن برسانند آن تیم موفق‌تر خواهدشد. با این حال این بازی قابل پیش بینی نیست و این را هم باید گفت که پرسپولیس اکنون شرایط بهتری دارد و بسیار آماده است و امیدوارم این آمادگی را در دربی نشان دهند. امیدوارم هر دو تیم بتوانند یک دربی جالب را به نمایش بگذارند در نهایت سلامتی برای بازیکنان دو تیم همراه شود. چرا که هر دو تیم نماینده کشورمان هستند و به عنوان یک پرسپولیسی در آسیا آرزوی موفقیت می‌کنم. پرسپولیس قهرمان لیگ برتر شده و استقلال هم رقیب قابل احترام ماست و اینکه در آسیا نتیجه بگیرد برای ما افتخار و غرورانگیز است.