عملکرد تراکتورسازی در مصاف با تیم های قطری؛ در حسرت پیروزی

عملکرد تراکتورسازی در مصاف با تیم های قطری؛ در حسرت پیروزی

وبسایت رسمی برنامه نود - تراکتورسازی تبریز در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الغرافه قطر می رود.

به گزارش وب سایت نود، تراکتورسازی که در هفته اول با یک گل مغلوب الاهلی عربستان شد، با هدف رسیدن به اولین پیروزی و 3 امتیاز بازی است؛ سائلام در این دیدار تلاش می کند تا به نخستین برد آسیایی خود همراه با تراکتورسازان دست یابد و اولین پیروزی سرخپوشان تبریزی در برابر تیم های قطری را جشن بگیرد.

تراکتورسازی در ادواری که در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته، 4 بار به مصاف تیم های قطری رفته اما هرگز موفق به شکست آنها نشده است. در فصل 2013، تیم تبریزی در مرحله گروهی به مصاف الجیش قطر رفت؛ دیدار دو تیم در مرحله رفت در کشور قطر به تساوی 3 بر 3 رسید، اما تراکتورسازی بازی برگشت را در خانه به حریف واگذار کرد و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد. در سال 2014، لخویا همگروه تراکتورسازی بود که باز هم بازی رفت در کشور قطر برنده ای نداشت و بازی بدون گل خاتمه یافت اما لخویا در تبریز موفق شد با یک گل به برتری دست یابد.

و در فصل جاری تراکتورسازی این بار با مربی ترک تبار خود تلاش می کند تا ضمن کسب اولین پیروزی در این رقابتها، برای نخستین بار مقابل نمایندگان قطری به پیروزی دست یابد. تراکتورسازی پیش از این هیچ گاه با الغرافه بازی نکرده است.


2081