زلاتان ابرااهیموویچ به دنبال خانه در لس آنجلس

زلاتان ابرااهیموویچ به دنبال خانه در لس آنجلس

وبسایت رسمی برنامه نود - زلاتان به باشگاه لس انجلس گلکسی لینک شده است.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از ESPN، زلاتان اگرچه هنوز درباره آینده اش تصمیم قطعی را نگرفته ولی گفته می شود این ستاره در حال پیداکردن خانه ای در لس انجلس است. گفته می شود لس آنجلس گلکسی در تلاش است تا پیش از شروع فصل جدید لیگ حرفه ای آمریکا، زلاتان را به لس انجلس منتقل کند. فصل جدید فوتبال در آمریکا، سوم ماه مارچ آغاز می شود و پنجره نقل و انتقالات در آمریکا نیز از هفته فوریه باز شده است. این در شرایطی است که رایولا اخیراً اعتراف کرده موکلش به حضور در آمریکا می اندیشد.

یک منبع آگاه به این رسانه گفته است که زلاتان هنوز درباره آینده اش تصمیم قطعی نگرفته، ممکن است تا پایان فصل در الدترافورد بماند و شاید حتی یک فصل دیگر هم در منچستریونایتد بماند و حتی در عین حال امکان دارد در اروپا بماند، اما در صورت حضور در لیگ حرفه ای آمریکا، به نظر می آید لس آنجلس گلکسی مقصد وی است. او در مناطق اعیان نشین بل ایر و بورلی هیلز به دنبال یک خانه مناسب است.

زلاتان بعد از بازگشت از مصدومیت هفت ماهه خود، تنها ۱۸۷ دقیقه برای شیاطین سرخ به میدان رفته است و در ژانویه دوباره مصدوم شد ولی اکنون یک هفته ای است که دوباره به تمرینات گروهی بازگشته است.

شاید زلاتان با توجه به حضور یونایتد در لیگ قهرمانان و جام حذفی، تصمیم بگیرد تا پایان فصل در الدترافورد بماند و سپس درباره آینده اش تصمیم قطعی را بگیرد.

1878