آمار علیپور مقابل نسف‌قرشی؛ 4 شوت، 2 گل، 5 دابل

آمار علیپور مقابل نسف‌قرشی؛ 4 شوت، 2 گل، 5 دابل

وبسایت رسمی برنامه نود - نسف‌قرشی پنجمین تیمی بود که در این فصل در یک مسابقه، دو گل از علیپور دریافت کرد.

به گزارش وبسایت نود، یک دابل دیگر از علی علیپور، پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا هم برنده کرد. علیپور در ادامه روزهای خوب‌اش و یک روز بعد از خبر دعوت شدن‌اش به تیم ملی، به نسف‌قرشی هم دو گل زد. آقای گل لیگ، در این بازی هم مانند مسابقات لیگ، دقت زیادی در زدن ضربات نهایی داشت. علیپور که در این بازی دو گل زد، هیچ کدام از شوت‌هایش به اوت نرفتند. علی علیپور دو شوت دیگر هم زده بود که در چارچوب بود. یعنی 4 شوت در چارچوب و حاصل آن هم دو گل زده. البته علیپور یک شوت دیگر هم زد که قبل از رسیدن به خط دروازه، بلاک شد. همین دقت بالای علیپور در زدن ضربات نهایی باعث شده که این بازیکن در لیگ هفدهم هم خیلی راحت دابل کند.

علیپور در این فصل مقابل نفت آبادان (رفت و برگشت)، پیکان، استقلال خوزستان دابل کرد. یعنی به همه این چهارتا تیم، دو گل زد و تاثیر زیادی در برد پرسپولیس داشت. حالا نسف‌قرشی هم به جمع تیم‌هایی اضافه شد که در یک مسابقه، دو گل از علیپور خورد.

همه دابل‌های این فصل علیپور

هفته 8، پرسپولیس 2-0 نفت آبادان

هفته 9، استقلال‌خوزستان 1-3 پرسپولیس

 هفته 21، پیکان 1-3 پرسپولیس

هفته 23، نفت آبادان 0-3 پرسپولیس

لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس 3-0 نسف‌قرشی

علیپور در این مسابقه 27 پاس با دقت 59 درصد داد که دقت‌ پاس‌هایش در زمین حریف، دو درصد کمتر بود. همچنین 4 تا از یازده دوئل‌اش را برد و در یکی از پنج نبردهوایی‌اش هم موفق شد قبل از حریف ضربه سر را بزند. علیپور یک موقعیت هم ساخت و سه بار در کار دفاعی به کمک تیم آمد.


14001