نیوکاسل یونایتد 1-0 منچستریونایتد؛ طلسم سنت جیمز پارک برای مورینیو

نیوکاسل یونایتد 1-0 منچستریونایتد؛ طلسم سنت جیمز پارک برای مورینیو

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو یک بار دیگر در کسب پیروزی در سنت جیمز پارک ناکام ماند.

به گزارش وبسایت نود، نیوکاسل یونایتد در عین شگفتی در مسابقه ای که فرصت های کمی برای گلزنی داشت از تک موقعیت جدی خود نهایت بهره را برد و یونایتد را ناکام گذاشت.

منچستریونایتد در هفته بیست و هفتم لیگ جزیره میهمان نیوکاسل بود، بازی در نیمه اول طراوت خاصی نداشت. نیوکاسل سعی در کنترل بازی داشت و یونایتد هم در خلق موقعیت کارآمد عمل نکرد. دو فرصت جدی یونایتد در نیمه نخست نصیب مارسیال و لوکاکو شد. مارسیال در موقعیت تک به تک در مقابل دروازه بان نیوکاسل ماند و در دقیقه آخر نیمه اول، ضربه لوکاکو بعد از برخورد به بازیکنان حریف راهی کرنر شد.

یونایتد شروع خوبی در نیمه دوم داشت. در 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم، تیم مورینیو چند موقعیت خوب به دست آورد. سانچز دو بار دروازه حریف را تهدید کرد، یک بار او دروازه خالی را پیش رو داشت ولی در رسیدن به گل ناکام ماند. حتی لوکاکو دروازه حریف را هم باز کرد که داور این گل را مردود اعلام کرد.

اما دقیقه 65 بود که برخلاف جریان بازی نیوکاسل به گل رسید. یک سانتر بلند، و استفاده از توپ سوم توسط ریچی موجب شد نیوکاسل خیلی راحت تر از آن چه تصورش را می کرد به گل برسد. لحظاتی بعد از این گل، پوگبا و لینگارد تعویض شدند.

در 20 دقیقه پایانی یونایتد باز هم به فرصت هایی رسید، اما ضربات یانگ، مارسیال و در نهایت کریک راه به جایی نبرد. بازیکنان نیوکاسل سه بار توپ را از نزدیکی های خط دروازه دور کردند تا به این برد ارزشمند برسند. این پنجمین شکست فصل تیم مورینیو بود.

1878