تساوی پر گل یاران صادقیان در ازمیر 

تساوی پر گل یاران صادقیان در ازمیر 

به گزارش "ورزش سه" ، بازی با برتری تیم گزتپه آغاز شد . گزتپه توانست در همان ابتدا بازی با حمایت هوادارانش بازی را در دست خود بگیرد و صاحب موقعیت های گلزنی شود . در دقیقه 23 دمبا با مهاجم گلزن سابق چلسی که در نیم فصل دوم به صورت قرضی از تیم شانگهای شنهوا به گزتپه آمده بود توانست گل اول تیمش را به ثمر برساند .


 حملات تیم گزتپه پس از این گل ادامه داشت. در دقیقه 35 یوهان گوفران وینگر فرانسوی این تیم توانست در پاس زیبای آندره کاسترو گل دوم تیمش را به ثمر برساند و خیال این تیم را برای پیروزی راحت کند ولی تیم عثمانلی که چیزی برای از دست دادن نداشت و به دنبال پیروزی بود در دقیقه 43 با اوزر حورماجی توانست یکی از گل ها را پاسخ بدهد . نیمه اول با نتیجه 2بر1 به سود گزتپه به پایان رسید . 


با شروع نیمه دوم رویکرد عرفان بوز ، سرمربی تیم عثمانلی تغییر یافت . بوز با تقویت خط میانی خود به دنبال استحکام خط دفاعیش بود و در دقیقه 46 رحیم لاوال را به زمین آورد تا رهبری خط میانی و دفاعی را بر عهده بگیرد . ای تغییر او توانست به خوبی جئاب بدهد و تیم عثمانلی صاحب موقعیت های گلزنی شود . تعویض طلایی بوز در دقیقه 52 بود . سوکول چکالشی را به جای محمد باتدال مهاجم قرضی باشاک شهیر به میدان فرستاد و 7 دقیقه بعد چکالشی توانست گل تساوی رابه ثمر برساند . 


در ادامه تامر تونا سرمربی تیم گوزتپه که از این نتیجه شوکه شده بود با آوردن نابیل جیلاس و صابری ساراوغلو خط حمله خود را تقویت کرد . تغییرات انجام داده شده تونا به خوبی جواب داد و دردقیقه 83 آندره کاسترو هافبک بازیساز پرتغالی که پاس گل دوم تیمش را داده بود توانست گل سوم تیمش را به ثمر برساند ولی تیم عثمانلی اسپور که نمی خواست در این بازی شکست بخورد حملات خود را بیشتر کرد و دردقیقه 95  بازی صاحب پنالتی شد . سوکول چکالشی توانست دومین گلش را در بازی و گل سوم عثمانلی اسپور رابه ثمر برساند و بازی با نتیجه تساوی3-3 به پایان برسد .


پیام صادقیان در این بازی نیمکت نشین بود ونتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد .


عثمانلی اسپور با این تساوی 19  امتیازی شد و در رده شانزدهم ماند.