عباسی: جریمه آخرین راه حل است/ باید دلایل استعفا را از عنایتی بپرسیم

عباسی: جریمه آخرین راه حل است/ باید دلایل استعفا را از عنایتی بپرسیم

وبسایت رسمی برنامه نود - مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: هنوز خبر قطعی درباره استعفای عنایتی ندارم و باید دلایل این کار را از او بپرسم، با عنایتی یا بدون او باید در لیگ برتر بمانیم.

به گزارش وبسایت نود، محمدرضا عباسی مالک باشگاه سیاه جامگان در جمع خبرنگاران در خصوص استعفای رضا عنایتی گفت: من هنوز خبر قطعی ندارم و نمی‌توانم اظهارنظر کنم. با عنایتی یا بدون او این تیم باید در لیگ برتر باقی بماند. بازیکنان ما زحمت کشیدند، گل اول پنالتی بود و ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا شما با استعفای عنایتی موافقت می‌کنید، اظهار داشت: باید با او صحبت کنیم ما فرصتی داریم که نباید بسوزد و به دنبال ماندن تیم در لیگ هستیم. باید از عنایتی دلایل را بپرسم هنوز در جریان نیستم و حالت روحی من هم خوب نیست. اگر دو ساعت دیگر تماس بگیرد بهتر می‌توانم پاسخگو باشم.

مالک باشگاه سیاه جامگان درباره انتقادی که در رختکن مطرح کرده بود، خاطرنشان کرد: من از بچه‌ها انتقاد کردم شاید کار خوبی نبود اما فشار زیادی روی من وجود دارد. بعد از این اتفاق عذرخواهی کردم. نباید در بحث فنی در رختکن باشم می‌دانم عنایتی دلش با این تیم است. هنوز در خاطرم هست که او به خاطر ماندن سیاه جامگان گونه‌اش شکست و هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد.

عباسی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که درباره گزینه‌های جایگزین عنایتی پرسید و همین‌طور در خصوص جریمه سرمربی تیم تصریح کرد: در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم هنوز گزینه‌ای نداریم وضعیت ما سخت است بازی امروز هم مثل بازی با نفت شد. عنایتی زحمت می‌کشد باید ببینیم چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، جریمه آخرین راه حل است.


1004