مورینیو: زلاتان به بازگشت نزدیک است، شاو در منچستریونایتد ماندنی است

مورینیو: زلاتان به بازگشت نزدیک است، شاو در منچستریونایتد ماندنی است

وبسایت رسمی برنامه نود - مورینیو درباره شرایط تیمش صحبت کرده است.

به گزارش وبسایت نود، مورینیو در آستانه دیدار این هفته تیمش مقابل نیوکاسل در لیگ برتر انگلیس، درباره مسائل مختلفی صحبت کرده است. او عنوان کرده زلاتان نزدیک به بازگشت به میادین است، شاو به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد و البته ژوزه امیدوار است برای اولین بار در لیگ برتر در سنت جیمز پارک پیروز شود. صحبت های آقای خاص به شرح زیر است:

شرایط بازیکنان خوب است. مصدوم جدیدی نداریم. فعلاً بایی و بلیند مصدوم هستند و در کنار ما حضور ندارند. زلاتان از دو روز قبل تمریناتش را با تیم شروع کرده و در حال پیشرفت است. او به زودی می تواند به ترکیب تیم اضافه شود.

بله درست است که در لیگ برتر هرگز نتوانسته ام در سنت جیمز پارک پیروز شوم، حضور در این ورزشگاه را دوست دارم ولی تا به حال پیروز نشده ام، باخت داشته ام و چند بار هم مساوی کرده ام. حس خوبی از این ورزشگاه دارم، بازی های زیبایی را به یاد دارم، این ورزشگاه جو خوبی دارد و تماشاگران نیوکاسل با شور و شوق تیمشان را تشویق می کنند. بنیتز خوب می داند چطور امتیاز بگیرد، بازی سختی پیش رو داریم.

الان چند ماهی است که شاو از شر آن مصدومیت های جزیی ای که مانعش می شدند، رهایی یافته است. بابت او بسیار خوشحالم. فکر می کنم پیامد این پیشرفت، ادامه حضور او در یونایتد برای سالیان پیش رو است.

1878