رونالدو: از علاقه ایکاردی برای انتقال به رئال مادرید مطمئن نیستم

رونالدو: از علاقه ایکاردی برای انتقال به رئال مادرید مطمئن نیستم

وبسایت رسمی برنامه نود - رونالدو، مهاجم سابق تیم های رئال مادرید و اینتر از علاقه مائورو ایکاردی برای انتقال به مادرید مطمئن نیست.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، افت عملکرد مهاجمان رئال مادرید در این فصل باعث به وجود آمدن گمانه زنی هایی راجع به علاقه این تیم برای جذب مهاجم در تابستان 2018/19 شده است. لواندوفسکی از بایرن مونیخ و ایکاردی از اینتر گزینه های روی میز هستند، و رونالدو در مصاحبه ای که با Sky Sport Italia داشت، در این باره گفت:

معتقدم که ایکاردی در اینتر خوشحال است، درست همانطور که من بودم، حتی با وجود اینکه از مصدومیت های زیادی رنج بردم و جدایی ام آنطور که امیدوار بودم پیش نرفت. اگرچه چیز زیادی در مورد بازار نقل و انتقالات نمی دانیم، اما فکر می کنم باشگاه های زیادی آماده جذب ایکاردی هستند. انتقال به مادرید رؤیای هر بازیکنی است، اما نمی دانم در مورد او چگونه است.

رونالدو قبل از انتقال به رئال مادرید در سال 2002، طی پنج سال حضور در اینتر فاتح جام یوفا شد، و معتقد است که این تیم باید لوچیانو اسپالتی را در سمت مربیگری حفظ کند. اینتر طی 8 بازی اخیر خود در سری آ پیروز نشده و 15 امتیاز با صدر جدول فاصله گرفته است:

به نظر می رسید که سال خوبی برای ما باشد. نمی توانید هر سال از مربی گرفته تا بازیکنان، همه را زیر سؤال ببرید. باید به پروژه ایمان داشته باشید و زمان مورد نیاز برای کار کردن را در اختیار آنها قرار دهید. کاری که اینتر در دو ماه نخست فصل انجام داد، نمی تواند اتفاقی باشد. همه می گفتند که اسپالتی بهترین خرید اینتر بوده است. من بیشتر با آنچه رئیسمان، ماسیمو موراتی گفت، موافقم: اگر او به همان اندازه که می گویید خوب است، پس حالا وقت آن است که کلید جذب بازیکنان مشخص را پیدا کند - من اسم نمی برم، اما برای بازی در سطحی مشخص، باید برخی چیز ها را تغییر داد.

1771