امری: حضور تیم هایی چون پاریسن ژرمن و منچسترسیتی به سود فوتبال است

امری: حضور تیم هایی چون پاریسن ژرمن و منچسترسیتی به سود فوتبال است

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی پاریسن ژرمن اعتقاد دارد افزایش قدرت این تیم و منچسترسیتی به سود فوتبال است. 

به گزارش وبسایت نود، اونای امری در آستانه بازی پاریسن ژرمن با رئال مادرید در لیگ قهرمانان عنوان کرده فعالیت این تیم فرانسوی ثروتمند که در تابستان گذشته نزدیک به ۴۰۰ میلیون یورو برای خرید نیمار و کیلیان امباپه پرداخت کرد به فوتبال کمک می کند. 

امری به نشریه مارکا گفته:

رئال و بارسلونا به دنبال جذب امباپه بودند اما پاریسن ژرمن توانست او را در فرانسه نگه دارد. فکر می کنم این انتقال برخلاف تصورات به خاطر مسائل ورزشی رخ داد و این اتفاق جدیدی است. باشگاه های قدرتمند اروپایی خطر را احساس کردند. پی اس جی و منچسترسیتی از قدرت مالی بالایی برخوردار هستند و فکر می کنم به سود فوتبال است. همه باید قدردان حضور تیم های قدرتمند جدیدی باشند. البته که باید در خرج کردن تعادلی وجود داشته باشد اما پی اس جی به قوانین بازی جوانمردانه مالی احترام گذاشت. 

امری همچنین درباره نیمار برزیلی گفته:

نیمار به دنیا آمده تا ستاره شود. تا به حال بازیکنی مثل او نداشتم. نیمار با ترک بارسا ریسک بزرگی کرد و تصمیم ورزشی گرفت. باید به او احترام گذاشته شود. او اراده زیادی دارد. پی اس جی از داشتن نیمار خوش شانس است و نیمار هم خوش شانس است که در اینجا حضور دارد. در اینجا همه موارد لازم برای درخشش او مهیا است. 

۲۰۳۱