مثلث برزیلی صنعت و 13 گل در لیگ (عکس)

مثلث برزیلی صنعت و 13 گل در لیگ (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در این فصل به واسطه در اختیار داشتن 4 بازیکن خارجی با کیفیت توانسته امتیازات ارزشمندی را از آن خود کند. وقتی جاسم کرار هافبک عراقی صنعت نفت را با 6 گل زده از جمع بازیکنان خارجی زردپوشان جدا می کنیم، به مثلث برزیلی این تیم با حضور پریرا، سزار و باتیستا می رسیم که عملکرد درخشانی داشته اند و 13 گل برای آبادانی ها به ثمر رسانده اند. این درحالی است که شاگردان کمالوند تا پایان هفته بیست و دوم 25 گل زده را در کارنامه خود دارند.


شیمبا 8 گل برای صنعت نفت به ثمر رسانده که تنها یک گل را در این فصل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه سیاه جامگان کرده است. از 8 گل پریرا در لیگ هفدهم 5 گل در دیدارهای خارج از خانه به ثمر رسیده و سایپا تنها تیمی است که شیمبا مقابل آن در دو دیدار رفت و برگشت موفق به گلزنی شده است.


سزار هم با 4 گل، دیگر مهره برزیلی ارزشمند کمالوند به شمار می رود که مقابل ذوب آهن دبل کرده و به پدیده و پارس جنوبی جم نیز یک گل زده است.


اما باتیستا که به عنوان هافبک دفاعی به میدان می رود تنها یک بار موفق به گلزنی شده است. این هافبک جنگنده در تقابل با سپیدرود زننده گل دوم تیمش بود و در اکثر بازی به طور ثابت برای کمالوند بازی کرده است.


نفتی امیدواری زیادی دارند با درخشش این مثلث برزیلی همانند جام حذفی موفق به شکست شاگردان برانکو شوند تا اولین باخت خارج از خانه سرخپوشان را در دیدارهای خارج از خانه اش رقم بزنند.

عکس ها از: سجاد ایمانیان