گزارش روز: روز حماسی مسعود در یونان!

گزارش روز: روز حماسی مسعود در یونان!

به گزارش "ورزش سه"، تا واپسین دقایق بازی المپیا با گل انصاری فرد از حریف پیش بود؛ اما بازگشت جادویی با درخشش شجاعی سبب شد زرد و مشکی پوشان یونان حریف را شکست دهند.

اما اتفاق اصلی پس از بازی رخ داد. هواداران آاک مسرور از پیروزی به زمین مسابقه آمدند و این پیروزی بزرگ را جشن گرفتند و برای دقایقی، نظم ورزشگاه بهم خورد؛ اما با ورود مسئولان انتظامی، شرایط به حالت عادی برگشت. آتنی ها به شدت بازیکنان را تشویق می‌کردند، حتا پس از بازگشت به سکوها هم خوشحالی را ادامه می‌دادند و در پایان هم اتوبوس تیم را تا هتل محل اقامت همراهی کردند.

در طول مسیر شعارهای قهرمانی و حمایت از بازیکنان و باشگاه سر داده میشد و به نظر می‌رسید آن ها خودشان هم این پیروزی بزرگ را باور ندارند! مقابل هتل تبدیل به ورزشگاه شده بود و هواداران آاک بی صبرانه منتظر دیدار با مسعود و یارانش بودند؛ اما از بین هزاران هوادار، تنها چند تن موفق به این کار شدند.

شب گذشته آاک در حالی المپیاکوس را شکست داد که تا دقیقه ۸۷ از حریف عقب بود و با دو گل در فاصله ۷ دقیقه به پیروزی رسید. حالا در جدول پائوک با ۴۶ امتیاز در صدر است و آاک با ۴۴ و المپیا با ۴۲ امتیاز در تعقیب این تیم هستند.