استارت چروتی آرژانتینی با الهلال در عربستان

استارت چروتی آرژانتینی با الهلال در عربستان

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش بود رسانه های عربستانی به نقل از مدیران باشگاه الهلال از نهایی شدن انتقال ازکوئل چروتی آرژانتینی به این تیم خبر داده و مدعی شدند قهرمان عربستان با پرداخت مبلغی در حدود 4 میلیون یورو به باشگاه سن لورنزو رضایت آنها برای امضای قراردادی یک و نیم ساله با این گلزن تمام عیار را کسب کرده اند.


الهلالی ها که با مصدومیت عمرالخریبین مرد سال آسیا و دوری چندماهه این بازیکن روبرو شده بودند تا بعد از کارلوس ادواردو برزیلی دومین ستاره سرشناس فصل قبل لیگ قهرمانان را از دست بدهند این بار با جذب ازکوئل چروتی آرژانتینی که در نیم فصل اول با 9گل زده و 5 پاس گل یکی از بهترین بازیکنان سن لورنزو بود گام به عرضه رقابت های آسیایی خواهند گذاشت.


چروتی روز گذشته وارد شهر ریاض شد تا در میان استقبال گسترده طرفداران الهلال رسما مراحل عقد قرارداد و تست های پزشکی را پشت سر بگذارد. مهاجم آرژانتینی به عنوان امید اصلی گلزنی قهرمان عربستان در لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل استقلال به میدان برود که رویارویی او با مدافعان آبی های پایتخت می تواند جذابیت های زیادی داشته باشد.


نکته جالب این که در فاصله 24 ساعت بعد از ورود به ریاض رامون دیاز تصمیم گرفت از این مهاجم در فهرست نفرات خود برای بازی امشب با الباطن بهره ببرد تا اتفاق جالبی برای ازکوئل چروتی در تیم جدیدش رخ بدهد.