تساوی پدیده و تراکتورسازی در پایان نیمه اول

تساوی پدیده و تراکتورسازی در پایان نیمه اول

وبسایت رسمی برنامه نود - پدیده و تراکتور سازی در نیمه اول به نتیجه تساوی رضایت داده و به رختکن رفتند.

به گزارش وبسایت نود،  تیم های پدیده مشهد و تراکتور سازی تبریز در سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یک دیگر رفته اند که این دیدار بدون گل در نیمه اول به پایان رسید. 

حدود 1500 از این دیدار استقبال کرده و بازی را از نزدیک تماشا می کنند. 

داور این دیدار به محمدرضا خلعتبری در دقیقه 18 از تیم پدیده مشهد کارت زرد نشان داد. 

ترکیب پدیده: سعيد جلالي راد، رضا ناصحي، حسين مرادمند، محمدرضا خانزاده، سعيد صادقي، اكبر صادقي، امين قاسمي نژاد، ميلاد كمنداني، محمدرضا خلعتبري، حسين مهربان، محمد قاضي

ترکیب تراکتور سازی: جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، عارف آغاسی ، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی ، فرزاد حاتمی و ارسلان مطهری

دقایق حساس: 

محمد رضا خلعتبری در دقیقه 12 این دیدار توسط ارسال بازیکنان تیمش صاحب توپ شده بود که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه تراکتور سازی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه 17 این دیدار با حرکت ترکیبی خوبی توانستند توپ را در موقعیت خوبی به ارسلان مطهری برسانند ولی ضربه این بازیکن دروازه بان پدیده مهار کرد.

محمد رضا خلعتبری در دقیقه 35 این دیدار توانست توپ را در اختیار محمد قاضب قرار بدهد ولی ضربه این بازیکن دقت کافی نداشته و توست دروازه بان تیم میهمان مهار شد.

ارسلان مطهری در دقیقه 41 این دیدار پاس به عقب داده و مهدی کیانی صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی نسبت به دروازه سعید جلالی راد به بیرون رفت. 

20441