برتری پرگل تراکتورسازی مقابل پدیده با دبل پهلوان

برتری پرگل تراکتورسازی مقابل پدیده با دبل پهلوان

وبسایت رسمی برنامه نود - شاگردان سرمربی ترکیه ای تراکتور سازی مقابل پدیده مشهد با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. 

به گزارش وبسایت نود،  تیم های پدیده مشهد و تراکتور سازی تبریز در سری رقابت های هفته بیست و دوم لیگ برتر از ساعت 14:30 امروز در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف یک دیگر رفته بودند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میهمان به پایان رسید. 

گلهای تیم تراکتور سازی مهدی مهدی زاده در دقیقه 50 و احسان پهلوان در دقایق 83 و 3+90 به ثمر رسید. 

حدود 1500 از این دیدار استقبال کرده و بازی را از نزدیک تماشا می کنند. 

داور این دیدار به محمدرضا خلعتبری در دقیقه 18، عبدالله حسینی در دقیقه 56 و امین قاسمی نژاد در دقیقه 81 از تیم پدیده و ارسلان مطهری در دقیقه 51 از تراکتور سازی کارت زرد نشان داده و محمدحسین مرادمند در دقیقه 49 از پدیده مشهد با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد. 

ترکیب پدیده: سعيد جلالي راد، رضا ناصحي، حسين مرادمند، محمدرضا خانزاده، سعيد صادقي، اكبر صادقي، امين قاسمي نژاد، ميلاد كمنداني (از دقیقه 46 - محمد مهدی خوانی)، محمدرضا خلعتبري (از دقیقه 52 - عبدالله حسینی)، حسين مهربان، محمد قاضي

ترکیب تراکتور سازی: جوردی آلمیدا، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، عارف آغاسی ، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، محمد ابراهیمی، فرزاد حاتمی ( از دقیقه 61 -  امید عالیشاه) و ارسلان مطهری ( از دقیقه 90 - محمدرضا آزادی)

دقایق حساس: 

محمد رضا خلعتبری در دقیقه 12 این دیدار توسط ارسال بازیکنان تیمش صاحب توپ شده بود که ضربه این بازیکن از پشت محوطه جریمه تراکتور سازی با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بازیکنان تراکتور سازی در دقیقه 17 این دیدار با حرکت ترکیبی خوبی توانستند توپ را در موقعیت خوبی به ارسلان مطهری برسانند ولی ضربه این بازیکن دروازه بان پدیده مهار کرد.

محمد رضا خلعتبری در دقیقه 35 این دیدار توانست توپ را در اختیار محمد قاضب قرار بدهد ولی ضربه این بازیکن دقت کافی نداشته و توست دروازه بان تیم میهمان مهار شد.

ارسلان مطهری در دقیقه 41 این دیدار پاس به عقب داده و مهدی کیانی صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن با اختلاف زیادی نسبت به دروازه سعید جلالی راد به بیرون رفت. 

 احسان پهلوان در دقیقه 64 این دیدار با حرکت ارسلان مطهری صاحبت موقعیت حساس شد که ضربه این بازیکن از فاصله حدود یک متری دروازه خای تیم میهمان به بیرون رفت.

محمد قاضی در دقیقه 76 با ارسال بازیکن تیمش صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن توسط دروازه بان تراکتور سازی مهار شد.

احساس پهلوان در دقیقه 2+90 در موقعیت خوبی در شرایط تک به تک قرار گرفته بود که نتوانست گلزنی کند. 

شرح گل: 

گل اول تراکتورسازی : محمد حسین مردامند در دقیقه 49 این دیدار مرتکب خطا به روی بازیکن تراکتور سازی شده و از زمین مسابقه اخراج شد که در ادامه مهدی مهدی پور توانست با استفاده از ضربه ایستگاهی به صورت مستقیم توپ را وارد دروازه تیم میهمان کند. 

گل دوم تراکتورسازی: احسان پهلوان در دقیقه 83 با عبور از بازیکن رو به روی خود توانست به دروازه نزدیک تر شوند و با شوت دقیق توانست دروازه تیم پدیده مشهد را باز کند. 

گل سوم تراکتور سازی: احساس پهلوان در دقیقه 3+90 توانست با استفاده از موقعیت مناسب و خروج اشتباه دروازه بان پدیده گل سوم تیمش را به ثمرر برساند. 

گفتنی است، تراکتور سازی با این برتری در جدول رده بندی امتیازی 25 شده و پدیده نیز 23 باقی ماند. 

20441