تلاش نافرجام ساسان مقابل پرسپولیس؛ صفر مطلق

تلاش نافرجام ساسان مقابل پرسپولیس؛ صفر مطلق

وبسایت رسمی برنامه نود - ساسان انصاری در 10 بازی که مقابل پرسپولیس انجام داده نتوانسته هیچ‌گلی را مقابل این تیم به ثمر برساند. 

به گزارش وب‌سایت نود، یکی از چهره‌های ویژه بازی پرسپولیس و سپاهان ساسان انصاری بود. بازیکنی که بعد جداشدن از پرسپولیس انگیزه ویژه‌ای مقابل این تیم پیدا کرده است و علاقمند است که توانایی‌هایش را به رخ برانکو بکشد‏، هدفی که در این بازی هم به آن دست پیدا نکرد.

انصاری چه بعد از جدایی از پرسپولیس و چه قبل از آن موفق نشده دروازه این تیم را باز کند و همچنان مقابل گل‌هایش عدد صفر نقش بسته است. این بازیکن فصل گذشته بعد از جدایی از پرسپولیس آمار بسیار خوبی را به ثبت رساند و توانست در 8 بازی پشت سر هم گلزنی کند اما در آستانه بازی با پرسپولیس روند گلزنی‌اش متوقف شد و مقابل این تیم هم نتوانست گلی را به ثمر برساند و تیمش هم با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

انصاری که سابقه گل‌زدن به اکثر تیم‌های لیگ برتری دارد فقط مقابل سه تیم در گل‌زدن ناموفق بوده است که به غیر از پرسپولیس شامل پیکان و سیاه‌جامگان می‌شود. او در هر سه بازی بعد از جدایی از پرسپولیس تلاش ویژه‌ای برای گلزنی داشت و بارها تلاش کرد که حداقل با گرفتن پنالتی که در زدن آن تبحر خاصی دارد این طلسم را بشکند که موفق نشد. آخرین تلاش او در همین بازی و در مصاف با بیرانوند بود که با برخورد با این دروازه‌بان و اعتراض‌های شدید بعدش تلاش زیادی برای مجاب‌کردن داور به اعلام پنالتی انجام داد که در نهایت شکست خورد. حمله هواداران پرسپولیس با گوله‌های برفی در هنگام زدن ضربات کرنر هم نشان می‌داد که آنها چندان دل‌خوشی از این حرکات انصاری مقابل تیم محبوب‌شان ندارند.


30388