پارس جنوبی جم ۰-۰ سایپا / تساوی به سود سایر مدعیان لیگ

پارس جنوبی جم ۰-۰ سایپا / تساوی به سود سایر مدعیان لیگ

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم پارس جنوبی و سایپا به تساوی بدون گل رسیدند

به گزارش وب سایت نود، در هفته بیست و دوم  لیگ برتر، دو تیم پارس جنوبی و سایپا در دیداری که موقعیت گل زیادی نداشت، به تساوی بدون گل رضایت دادند.

زردپوشان پارس جنوبی جم بعد از عملکرد درخشان خود در نیم فصل اول مسابقات و کسب جایگاه دوم جدول، در نیم فصل دوم هنوز موفق به ثبت برد نشده اند. کسب ۴ تساوی و ۲ باخت و تنها ۴ امتیاز از ۱۸ امتیاز ممکن در ۶ بازی اخیر خود، به تنهایی گواه نتایج ضعیف این تیم است. نتایجی که باعث شده کم کم این تیم از جمع مدعیان لیگ خارج شود. باید دید مهدی تارتار قادر خواهد بود از این بحران کسب عدم نتیجه گذر کند؟ البته ناگفته نماند کسی از جمی ها انتظار معجزه ندارد و قرار گرفتن در جایگاه مناسب در سال اول حضور در لیگ برتر، می تواند کارنامه بسار موفقی برای آنها باشد. این تیم با کسب یک امتیاز دیدار امروز، با مجموع ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند.

در طرف مقابل شاگردان علی دایی که در ۴ بازی آخر خود فوق العاده عمل کرده و با ۳ پیروزی و یک تساوی و کسب ۱۰ امتیاز از ۱۲ امتیاز ممکن، تا رده چهارم جول نیز صعود کرده اند. حالا آنها چشم به کسب سهمیه فصل بعد لیگ قهرمانان آسیا دارند و اگر بتوانند همین مسیر موفقیت را ادامه دهند، دور از دسترسشان نخواهد بود. البته به شرطی که نتایج غیر قابل پیش بینی و پر نوسان خود در طول فصل را کنار گذاشته و به ثبات نسبی در نتیجه گیری دست یابند. تیم سایپا با این مساوی و کسب ۳۵ امتیاز در همان مکان چهارم جدول قرار گرفت.

ترکیب پارس جنوبی:

محسن فروزان، مجتبی لطفی، ایمان سلیمی، فرشاد محمدی مهر، شهرام گودرزی، میثم نقی زاده، میثم آقایی، علی دشتی (۸۴- مجید علیاری)، امید سینگ (۷۸- مهدی زبیدی)، محمد نوری (۶۸- احسان تاییدی) و ابراهیم صالحی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

حامد فلاح زاده، محمد دانشگر، حامد شیری، روزبه شاه علی دوست، امید خالدی، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی قلی زاده، آرش رضاوند، آرمان رمضانی و آلویس نانگ (۴۶- رضا جعفری)

سرمربی: علی دایی

اخطار: علی دشتی (۶۱)

دقایق حساس:

دقیقه ۹: سانتر علی دشتی از کناره های زمین، با ضربه سر امید سینگ همراه شد و توپ از کنار دروازه به خارج رفت.

دقیقه ۱۹: سانتر شاه علی دوست از جناح راست و ضربه سر آرمان رمضانی که توپ به شکل خطرناکی از بالای دروازه فروزان به بیرون رفت. تا به اینجای کار تیم سایپا بازی بهتری به نمایش گذاشته است.

دقیقه ۳۷: صحنه مشکوک در محوطه جریمه سایپا، علی دشتی در برخورد با محمد دانشگر به زمین افتاد که داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

دقیقه ۴۵: حرکت انفرادی و در عرض علی قلی زاده که پس از عبور از چهار بازیکن پارس جنوبی، شوت بغل پای چپ وی با اختلاف اندک از کنار دروازه به اوت رفت.

پایان نیمه اول و تساوی بدون گل دو تیم

دقیقه ۵۰: شوت سرضرب توسط میثم آقایی از پشت محوطه جریمه نواخته شد که حامد فلاح زاده آن را مهار کرد.

دقیقه ۷۰: بازی سرد و آرامی را از دو تیم شاهد هستیم. موقعیت خاصی بر روی دروازه ها خلق نمی شود.

دقیقه ۷۱: شوت احسان تاییدی تازه وارد به سمت دروازه سایپا که در میانه راه به پای بازیکن خودی برخورد کرد و به اوت رفت اما داور اعلام ضربه کرنر نمود.

دقیقه ۸۶: در شلوغی محوطه جریمه، فرصت مناسبی برای ابراهیم صالحی بوجود آمد که ضربه این بازیکن به مدافع سایپا برخورد کرد. جنوبی ها معتقد به خطای هند و ضربه پنالتی بودند که داور اعتقادی به آن نداشت.