پوچتینو؛ اصلی ترین گزینه منچستریونایتد برای جانشینی مورینیو

پوچتینو؛ اصلی ترین گزینه منچستریونایتد برای جانشینی مورینیو

وبسایت رسمی برنامه نود - سران منچستریونایتد تمایل دارند پوچتینو را جانشین مورینیو کنند.

به گزارش وبسایت نود، منچستر ایونینگ نیوز مدعی شده است پوچتینو اصلی ترین گزینه سران یونایتد برای جانشینی مورینیو به حساب می آید، این رسانه مدعی شده است اگرچه به تازگی قرارداد مورینیو تمدید شده ولی این تمدید قرارداد در اصل فقط یک فصل به قرارداد قبلی اضافه کرده و سران یونایتد همچنان در پی گزینه ای بلندمدت برای نیمکت تیم شان هستند و اصلی ترین گزینه آن ها پوچتینو سرمربی فعلی تاتنهام است.

پوچتینو در میان سران باشگاه یونایتد حامیان زیادی دارد و فرگوسن نیز چند بار لب به تمجید از این مربی جوان آرژانتینی گشوده است. البته به نظر می رسد در صورت جدایی زیدان از رئال مادرید، کهکشانی ها بخت اول برای استخدام پوچتینو به حساب می آیند ولی این موضوع سران یونایتد را نگران نمی کند. آن ها بر این باورند که با توجه به میانگین عمر یک مربی روی نیمکت رئال، شانس خوبی وجود دارد که در پایان قرارداد مورینیو (2020 یا شاید هم سال 2021) بتوانند پوچتینو را به الدترافورد بیاورند.

البته در حال حاضر بعید است که پوچتینو تاتنهام را ترک کند و در عین حال، سران یونایتد هم از عملکرد مورینیو راضی هستند و قرار نیست تغییر خاصی در آینده نزدیک رقم بخورد.

1878