فلورنتینو پرز و آماده کردن بمب H برای رئال

فلورنتینو پرز و آماده کردن بمب H برای رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پنجره نقل و انتقالات زمستانی را بدون جذب بازیکن آغاز کرد؛ این در حالیست که در سه پنجره نقل و انتقالاتی پیش از آن، در دو پنجره از جذب بازیکن محروم بود.

در اتاق فکر باشگاه، تصمیم بر این شد که حضور پررنگ و قدرتمند در نقل و انتقالات زمستانی برای نجات این فصل، تصمیم اشتباهی خواهد بود. تیم زیدان با اختلاف 19 امتیازی با بارسا با لالیگا خداحافظی کرده و از کوپا دل ری نیز حذف شده است. سرمربی فرانسوی در کنفرانس خبری اخیر خود نیز گفته که تمام بازیکنان مورد نیازش را در اختیار دارد و بالا و پایینی در کار نخواهد بود.

با این حال به نظر می‌رسد که رئالی ها انقلابی در پایان فصل پیش رو دارند. فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه قصد دارد بازار نقل و انتقالات را دچار تحولی عظیم کند و حداقل یک بازیکن کهکشانی در پایان فصل به جمع سپیدپوشان اضافه خواهد شد.

در حالی که رویای جذب نیمار برای تابستان پیش رو کمرنگ شده (مادرید قصد دارد از بند قرارداد نیمار استفاده کرده و او را در تابستان 2019 جذب کند)، برنامه رئالی ها برای جذب دو ستاره لیگ انگلیس یعنی هری کین، مهاجم 24 ساله تاتنهام و ادن هازارد، ستاره 27 ساله چلسی خواهد بود. دو تن از بهترین‌های اروپا که در صدر فهرست خریدهای پرز قرار گرفته اند.

با توجه به اینکه بازار نقل و انتقالات تحت تاثیر رقم های نجومی که تیم‌های انگلیسی برای جذب بازیکن پرداخت می‌کنند قرار گرفته، فلورنتینو می‌داند که چگونه بودجه تیمش را هزینه کند تا هری کین و ادن هازارد را جذب کند، زوجی که به بمب H در مطبوعات اسپانیا مشهور شده اند.

فلورنتینو با 300 میلیون یورو در جیب

پس از عدم جذب بازیکن در نقل  انتقالات اخیر، رئیس باشگاه رئال مادرید حدود 300 میلیون یورو بودجه برای جذب بازیکن در اختیار دارد. هری کین از هواداران پروپا قرص رئال است و در حالی که بنزما، بدون رقابت خاصی در خط حمله رئال قرار می‌گیرد و تنها 2 گل در لالیگا به ثمر رسانده، مهاجم انگلیسی که در کنار سوارز به عنوان بهترین بازیکن در پست شماره 9 شناخته می‌شود، می‌تواند تحول عظیمی در خط حمله سپیدپوشان ایجاد کند. با این حال جذب او از انگلیس کار بسیار سختی است. دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام همواره نشان داده که در نقل و انتقالات بسیار سخت گیر است. در حال حاضر نیز او به هری کین پیشنهادی نجومی برای تمدید قرارداد تا 2022 ارائه کرده است.

رئال همچنین هازارد را به عنوان دیگر بازیکنی که پتانسیل کهکشانی شدن را دارد بررسی می‌کند. او مدت‌هاست در فهرست خرید رئال قرار دارد و زیدان از هواداران اوست. هافبک چلسی پیش از این تلاش زیادی کرده که خود را به رئال نزدیک کند و پیشنهاد تمدید قرارداد آبی ها را نیز رد کرده است. قرارداد فعلی او تا سال 2020 اعتبار دارد؛ در حالی که چلسی حقوق هفته ای 340 هزار پوند به او پیشنهاد کرده، فعلا هازارد منتظر پیشنهاد رئال است. او نیز تمایل زیادی دارد که روزی پیراهن سپید رئال را به تن کند.

منبع: موندودپورتیوو

ترجمه: روزبه مهری