مقصر لو دادن ترکیب نفت به کادرفنی پیکان چه کسی بود؟

مقصر لو دادن ترکیب نفت به کادرفنی پیکان چه کسی بود؟

وبسایت رسمی برنامه نود - خبر تماس یکی از مربیان پیکان با یکی از بازیکنان تیم نفت برای اطلاع از ترکیب و سیستم تیم نفت در بازی مقابل پیکان جنجال آفرین شده است.

به گزارش وبسایت نود، پس از انتشار این خبر مسئولان باشگاه نفت اعلام کردند فایل صوتی مربی پیکان موجود است و این مسئله را از طریق کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می کنند.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پیکان امروز به این مساله واکنش نشان داد و در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران در دفاع از همکارش گفت: «بابت این فضاسازی‌هایی که بوجود می‌آید متاسفم این مسائل نخ نما شده است. بهتر است که در فوتبال به موضوعات بهتری پرداخته شود این موضوع قشنگی نیست و بهتر است که مسائل خوب را به جامعه فوتبال القا کنیم نه القائات بدی را به فوتبال تحمیل کنیم. در حال حاضر هفته بیست و دوم لیگ برتر است اینکه بخواهیم دنبال ارنج باشیم مساله درستی نیست تیم‌ها از هم شناخت دارند، فیلم بازی‌هایشان را می‌بینم پس بهتر است که به دنبال چنین مسائل نخ نما شده‌ای نرویم و به جامعه فوتبال موضوعات خوبی را القا کنیم.»

در این باره خبرنگار نود مطلع شد اصل جریان از این قرار است که یکی از بازیکنان نیمکت نشین تیم بزرگسالان نفت که سهمیه امید تیم است با مربی تیم امید پیکان تماس گرفته و به او می گوید کمک کن سال بعد من به تیم پیکان بیایم. صحبت هایی بین این دو نفر رد و بدل می شود و گویا مربی امیدهای پیکان که با تیم بزرگسالان هم همکاری دارد از بازیکن نفت می‌پرسد که مقابل پیکان قرار است بازی کنی یا خیر که بازیکن نفت می گوید نه و این بازیکن پس از این اتفاقات به افاضلی سرمربی تیم خبر می دهد کادرفنی پیکان به دنبال ارنج تیم بوده اند.

باید دید در ادامه واکنش باشگاه های نفت و پیکان و فدراسیون فوتبال به این مساله چه خواهد بود.