طارمی درخشید، الغرافه حریف تراکتور شد

طارمی درخشید، الغرافه حریف تراکتور شد

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا که سرنوشت تیم چهارم گروه A این رقابت‌ها را مشخص می‌کرد، الغرافه با بهره‌مندی از مهدی طارمی در خط حمله از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه میزبان پاختاکور ازبکستان بود.


در دقیقه ۲۰ جمشید ایسکاندینوف، شماره ۱۰ پاختاکور قصد داشت از محوطه جریمه خودی منطقه بازی را عوض کند اما در میانه راه مهدی طارمی با ضربه سر، قطع توپ خوبی انجام داد ولی مهاجم ایرانی با ادامه حرکتش، برای کنترل توپی که روی هوا بود تلاش کرد که مارکو سیمیک، کاپیتان تیم ازبکستانی روی او مرتکب خطا شد تا یک پنالتی نصیب الغرافه شود و وسلی اسنایدر، ستاره هلندی این تیم آن را تبدیل به گل کند.

طارمی که دومین بازی خود پس از پیوستن به الغرافه را انجام می‌داد، باز هم برای تیمش درخشید و زمینه‌ساز یک گل دیگر شد؛ ستاره ایرانی الغرافه در دقیقه ۲۸ با تکنیک بالا و نفوذی که از سمت راست میانه زمین داشت و به پشت محوطه جریمه پاختاکور رسید، کارلوس آمادو را صاحب توپ کرد تا او با شوت محکم و پُر قدرت زمینی دومین گل این تیم را بزند.

تلاش پاختاکور تاشکند تا پایان مسابقه تنها یک گل در دقیقه ۹۰ توسط یاسوربک خاکیموف به همراه داشت تا در نهایت الغرافه با درخشش مهدی طارمی راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شود.

یاران طارمی با این پیروزی و طبق قرعه قبلی، راهی گروه A فصل ۲۰۱۸ لیگ قهرمانان آسیا شدند و با تیم‌های تراکتورسازی ایران، الاهلی عربستان و الجزیره امارات رقابت خواهند کرد که تقابل ستاره ایرانی الغرافه با سرخ پوشان تبریزی در این مرحله جالب توجه خواهد بود.