طعنه مخیتاریان به مورینیو و منچستریونایتد: بی صبرانه منتظر فوتبال تهاجمی آرسنال هستم

طعنه مخیتاریان به مورینیو و منچستریونایتد: بی صبرانه منتظر فوتبال تهاجمی آرسنال هستم

وبسایت رسمی برنامه نود - هنریک مخیتاریان، هافبک ارمنستانی سابق منچستریونایتد که در ژانویه به آرسنال منتقل شد، برای حضور در ترکیب توپچی ها ارائه فوتبالی تهاجمی لحظه شماری می کند.

به گزارش وبسایت نود، تیم های آرسنال و منچستریونایتد در سال های اخیر بازیکنان زیادی را بین یکدیگر رد و بدل کرده اند و در آخرین این انتقالات، هنریک مخیتارین، هافبک ارمنستانی منچستریونایتد در ازای الکسیس سانچز، هافبک-مهاجم شیلیایی آرسنال با یکدیگر معاوضه شدند.

مخیتاریان که دوران کم فروغی در منچستریونایتد سپری کرد، حالا امیدوار است با تفکر تهاجمی آرسن ونگر، در این تیم درخشش خود را بازیابد. به نقل از fourfourtwo، مخیتاریان در مصاحبه ای گفت:

صد البته که احترام و ارزش به مربی مسئله بسیار مهمی است. می دانم که او (ونگر) شخصی جاه طلب است و دوست دارد که بازیکنانش کنکاش و تجربه کنند. او یکی از دلایل اصلی پیوستن من به آرسنال بود و همه می دانند که او چه مربی بزرگی است.

من مدت زمان زیادی است که او را می شناسم و تصمیم گرفتن برای پیوستن به آرسنال اصلا تصمیم سختی نبود چرا که فکر می کنم شیوه ای که آرسنال بازی می کند، این باشگاه را تبدیل به مقصدی رویایی برای هر بازیکنی می کند که به اینجا بیاید و از فوتبال تهاجمی لذت ببرد.

مخیتاریان در دوران حضور خود در اولدترافورد 63 بازی برای منچستریونایتد انجام داد و 13 گل به ثمر رساند و امروز می تواند برابر سوانسی نخستین بازی خود را برای آرسنال انجام دهد.

1721