تیم منتخب هفته 21؛ پیر و جوان از استقلال

تیم منتخب هفته 21؛ پیر و جوان از استقلال

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم منتخب هفته بیست‌ویکم را مرور میکنیم.

 به گزارش وبسایت نود، موتور گلزنی آقای گل لیگ قصد استراحت ندارد. علیپور در این هفته نشان داد برای گل زدن نیازی به خلق موقعیت هم‌تیمی‌هایش ندارد و یک تنه از پس دروازه‌بان‌های حریف برمی‌آید. مهاجم گلنزن استقلال هم در این هفته ترک عادت کرد و مانند مهاجم پرسپولیس، دو گل زد. قربانی در این مسابقه هم در همه نبردهایش پیروز شد و با توانایی روی توپ‌های هوایی، برای استقلال چند موقعیت ساخت. آبی‌ها در خط دروازه هم دروازه‌بان مطمئنی به نام مهدی رحمتی داشتند. نیمکت‌نشینی‌های طولانی مدت رحمتی هم باعث نشد که او از فرم بیفتد و با مهار پنالتی سینک، استقلالی‌ها را به مسابقه جام حذفی هم امیدوار کرد.

در رقابت صادق محرمی و وریا غفوری برای تصاحب بهترین دفاع راست هفته هم هیچ‌کدام بازنده نشدند و با هم در تیم منتخب قرار گرفتند. هر دو بازیکن، یک پاس گل دادند و در سایر دقایق مسابقه هم تاثیرگذار بودند. هر چند که تاثیرگذارترین بازیکن هفته، مهدی قائدی بود. بازیکنی که هم پنالتی گرفت، هم پاس گل داد و هم باعث اخراج بازیکن حریف شد.

نفر به نفر با تیم منتخب هفته 21

مهدی رحمتی، استقلال، نمره 2: چند مهار خوب داشت و از همه مهم‌تر پنالتی گرفت.

وریا غفوری، استقلال، نمره 2: وریا در همه حملات استقلال مشارکت داشت. گل سوم و چهارم تیم را هم او ساخت. یکی را خودش مستقیما پاس داد و قربانی گل زد. دیگری هم پاس او به قائدی بود که قربانی را در موقعیت گلزنی قرارداد و با پاس قائدی، قربانی گل زد.

صادق محرمی، پرسپولیس، نمره 2: مدت‌هاست که محرمی انقدر آماده ظاهر نشده بود. هم در دفاع و هم در حمله مطمئن ظاهر شد و برخلاف همیشه، سانترهای موفق زیادی هم داشت. ضمن اینکه گره بازی را هم محرمی باز کرد و اولین پاس گل مسابقه را به منشا داد.

محمد نژادمهدی، ذوب‌آهن، نمره 2.5: جاگیری‌های درست و قطع توپ‌های یه موقع نژادمهدی بود که باعث شد ذوب‌آهن در خوزستان گل نخورد. 

پیمان شیرزادی، فولاد، نمره 2.5: شیرزادی سانتر منجر به گل فولاد را ارسال کرده بود. به غیر از آن، چند پاس خوب دیگر هم فرستاد و در دفاع نیز موثر ظاهر شد.

جاسم کرار، نفت آبادان، نمره 2: کرار بلافاصله بعد از پایان مصدومیت‌اش، یک گل زد و یک پاس گل داد. حالا کرار جنگنده‌تر هم شده و صحنه‌های زیادی به کمک دفاع صنعت نفت می‌رفت.

مهدی قائدی، استقلال، نمره 2: در این بازی قائدی پاس گل داد، پنالتی گرفت، باعث اخراج بازیکن حریف شد، گل چهارم را ساخت.

مهدی ترابی، سایپا، نمره 2.5: ترابی گل زیبای سه امتیازی زد. شوتی از پشت محوطه جریمه که سایپا را به رتبه چهارم رساند.

لوسیانو پریرا، نفت آبادان، نمره 2: تک تیراندازِ نفت، شیمبا نام دارد. بازیکنی که با یک ضربه ایستگاهی زیبا، شروع طوفانی نفت را رقم زد.

علی قربانی، استقلال، نمره 1.5: دو گل شبیه به هم و زیبا زد. در همه نبردهایش هم پیروز بود و با استفاده از قدرت سرزنی‌اش، چند موقعیت برای استقلال ساخت.

علی علیپور، پرسپولیس، نمره 1.5: آقای گل لیگ به نقطه‌ای رسیده که اگر تیم‌ هم برایش موقعیت نسازد، او گلش را می‌زند. گل اول روی پرتاب اوت ماهینی بود که با پای چپ و ضربه‌ای چکشی گل زد. گل دوم هم از زاویه بسته بود که توپ را وارد دروازه رحمان احمدی کرد.

شماتیک تیم منتخب هفته 21


14001