ابراهیم‌زاده: بله، مقابل استقلال هم دوپینگ می‌کنیم!

ابراهیم‌زاده: بله، مقابل استقلال هم دوپینگ می‌کنیم!

مسعود ابراهیم زاده در گفت  و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم نفت آبادان در آستانه دیدار با استقلال عنوان کرد: تیم ما از نظر فنی شرایط بسیار خوبی دارد؛ بردی که در بازی قبلی مقابل سپیدرود به دست آوردیم از نظر روحی شرایط مان را بهتر کرده است. تمرینات خوبی انجام دادیم و آماده بازی با استقلال هستیم. امیدوارم بتوانیم یک روز سخت را برای استقلال رقم بزنیم و برای اولین بار در تاریخ به فینال حذفی صعود کنیم.


وی ادامه داد: تیم استقلال شرایط خیلی خوبی دارد و شما می دانید در هفته های گذشته این تیم چقدر متحول شده است. اما شکست 4 بر صفر ما در تهران مقابل استقلال یک اتفاق بود و هرگز تکرار نمی شود. ما در حضور هواداران خود فقط برای برد به میدان می رویم و امیدواریم بعد از شکست سپاهان و پرسپولیس ، استقلال را هم شکست دهیم و اولین تیمی باشیم که با حذف 3 غول ایران به فینال حذفی می رویم.


بازیکن باتجربه صنعت نفت با اشاره به ادعای استقلالی ها درباره گرفته شدن تست دوپینگ و طعنه ای که در این خصوص به بازیکنان نفت زده شده، بیان کرد: اگر منظور مسئولان استقلال این است که از ما تست دوپینگ بگیرند، ما استقبال می کنیم. اما باید از بازیکنان هردو تیم تست بگیرند. ضمن اینکه دوپینگ ما هواداران هستند و فردا قطعا با حضور پرشور آنها چند برابر دوپینگ می کنیم.


ابراهیم زاده همچنین گفت: فردا فوتبال ایران زردترین استادیوم ایران را خواهد دید. هواداران ما از 3، 4 ساعت قبل از بازی به ورزشگاه تختی می روند و قطعا شرایط سختی را برای استقلال رقم می زنند. امیدوارم ما نیز بتوانیم در زمین جواب اعتمادشان را بدهیم و با شایستگی استقلال را شکست دهیم.


وی افزود: امیدوارم بازی فردا بدون حساسیت و حاشیه بسیار زیبا انجام شود و تماشاگران لذت ببرند. ما از نظر روحی و روانی کاملا آماده بازی با استقلال هستیم و انشاءالله بتوانیم به هدفی که داریم، برسیم.